کد خبر: ۲۰۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر خبر داد:
ایسنا/بوشهر مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح تا کنون ۸۴۲ هزار و ۴۲۸ خودرو وارد این استان شده است که این رقم رشد ۱۰۱/۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

سیدحمیدرضا علم صبح امروز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰  الی ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ) بیشترین تردد مربوط به ورودی بوشهر با ۶۳۲هزار و ۵۷۸،  خروجی بوشهر با ۶۵۲ هزار و ۷۳۷، خوزستان به دیلم ۲۳۳ هزار و ۵۵۶، دیلم به خوزستان ۲۳۷ هزار و ۴۵۴، محوربرازجان_ دالکی ۲۳۸ هزار و ۳۹۱، دالکی _ برازجان ۲۲۴ هزار و ۸۷۱، عسلویه_سیراف ۲۰۸ هزار و ۹۷۵ و سیراف _ عسلویه  ۲۰۴ هزار و ۵۰۶ تردد ثبت شده است.

وی در خصوص آمار ورودی خودروها در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: ورود ۴۳ هزار و ۵۷ خودرو به استان است که نشان از رشد  ۹۲/۰۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر در خصوص آمار خروجی خودروها نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر با ۵۵ هزار و ۲۴۲ از رشد  ۱۰۹/۴۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

علم تصریح کرد: آمار ورودی خودروها از ابتدای طرح تا کنون با ۸۴۲ هزار و ۴۲۸ خودرو است که این رقم رشد ۱۰۱/۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خروج خودروها نیز با ۸۲۶ هزار و ۴۱۷ بوده است که نشان می ددهد با ۹۳/۳۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجعه بوده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب ها: نوروز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار