کد خبر: ۲۰۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
امام جمعه آبادان:
غبیشاوی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تکفیری در مشهد مقدس و شهادت ۲ روحانی و مجروحیت یک روحانی دیگر گفت: هدف دشمن از این اقدام تروریستی برهم زدن وحدت جهان اسلام است.

هدف دشمن از حادثه مشهد مقدس، برهم زدن وحدت جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبادان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تکفیری در مشهد مقدس و شهادت ۲ روحانی و مجروحیت یک روحانی دیگر اظهار داشت: هدف دشمن از این اقدام تروریستی برهم زدن وحدت جهان اسلام است.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت عمومی نسبت به حفظ وحدت شیعه و سنی افزود: بی‌شک دشمنان و معاندین اسلام و انقلاب در پس این فاجعه سعی دارند افغان هراسی ایجاد کنند.

 حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان‌ کرد: این عمل تکفیری‌ها حتی توسط علمای تسنن و مردم افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان هم محکوم شد تا نشان دهد این نوع تفکرات جایی در بین مسلمانان واقعی ندارند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم نسبت به شیطنت‌ها در فضای مجازی توسط عوامل استکبار در بیرون و داخل کشور افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای سعی دارند بین مردم و جوانان شبهه ایجاد کنند ولی امت اسلامی با این حوادث متفرق نخواهند شد.

امام جمعه آبادان با اشاره به حضور لشکر فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت و شهادت سه هزار تبعه افغانستان در هشت سال دفاع مقدس، متذکر شد: حرم امام رضا (ع) مورد احترام مسلمان به غیر از تکفیری‌ها است.

غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: مساجد در گسترش فرهنگ قرآنی نقش مهمی ایفا و در هر محله جلسه قرآنی راه اندازی کنند.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر کمک به نیازمندان و افراد کم‌ برخوردار جامعه در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: افرادی که توانایی مالی دارند در تهیه بسته‌های معیشتی کمک کنند. وی همچنین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و شهید «سید مرتضی آوینی» و آیت الله «محمد باقر صدر» را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار