کد خبر: ۲۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛
کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام هستند، گفت: بصیریت و دشمن شناسی خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به قضیه ترور سه طلبه جهادی و به شهادت رساندن ۲ نفر از آنها و مجروح شدن یکی دیگر به عنوان مهم‌ترین مساله روز کشور، اظهار کرد: پشت این حادثه تروریستی دست‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی پنهان است و به توصیه رهبر معظم انقلاب باید روحیه دشمن شناسی در بین مردم تقویت شود تا پشت پرده واقعی این جنایات را خوب درک کنیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب همواره در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند که به لطف خدا و توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر بصیرت داشتن در حوادث تا به حال دشمنی‌های آنها راه به جایی نبرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر همواره بر جهاد تبیین به عنوان یک اصل تاکید داشته که به عقیده من اهالی رسانه و جوانان دست به قلم اساسی‌ترین نقش را در اجرای جهاد تبیین بر عهده دارند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بندگی خدا، خاطرنشان کرد: معنی درست این ماه چند ساعت نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید جوهره و ذات اصلی این ماه را دریابیم و از آن بهره ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار