کد خبر: ۲۰۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
امام جمعه شهر چمران:
چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: آنچه که دشمن در اقدامات مذبوحانه‌ای مثل حادثه مشهد دنبال می‌کند، ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز این هفته شهر چمران با گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار کرد: دست‌یابی به دانش هسته‌ای حاصل اعتماد به توان داخلی و دانشمندان جوان ایرانی بود.

وی افزود: امروز موضوع هسته‌ای فراتر از یک انرژی است بلکه عزت و اقتدار ملت ایران را نشان می‌دهد و این دستاورد بزرگ برای ملت ایران حیثیتی است چون به دنیا اقتدار، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه شهر چمران ادامه داد: این همان چیزی است که سخت دشمن را ناراحت کرده است وگرنه نگرانی آنها از دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتم یک دروغ بزرگ است چون رهبر حکیم انقلاب راهبرد جمهوری اسلامی را به صراحت اعلام کردند.

عبادی اظهار کرد: مذاکرات هسته‌ای با کشورهای غربی نتیجه قدرت و مقاومت ملت ایران است چرا که یک روزی آنها برای کشور ما ارزشی قائل نبودند اما امروز جمهوری اسلامی از موضع قدرت مذاکره می‌کند و به عنوان یک قدرت نوظهور در مذاکرات حضور دارد و این خودش یک دستاورد عظیم است.

وی با یادآوری بدعهدی‌های آمریکا و غربی‌ها در موضوع برجام یادآور شد: البته در این مذاکرات، مذاکره‌کنندگان باید مراقب بدعهدی طرف مقابل باشند و تضمین‌های لازم را بگیرند چون آنچه باعث شد که برجام، نافرجام شود، عدم تبعیت از تذکرات مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به حادثه صحن حرم رضوی و شهادت دو طلبه جهادی عنوان کرد: شهادت دو روحانی مجاهد و ایثارگر در حرم رضوی به دست عوامل تکفیری و دنیای استکبار را محکوم و اعلام می‌کنیم که این چنین حرکات پلیدی نشانه ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی است.

عبادی یادآور شد: آنچه دشمن در این چنین اقدامات مذبوحانه دنبال می‌کند، ضربه زدن به وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان است که این راهبرد کشورهای مستکبر عالم است که ان‌شاءالله با هوشیاری و بصیرت امت، تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار