کد خبر: ۲۰۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در دو سال اخیر که به لیگ برتر آمده‌ایم نشان دادیم بردن پرسپولیس را خوب بلد هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم مجیدی پس از برتری 3 بر 2 آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهام جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. برای برد مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدیم و هدف‌مان بردن این تیم در این زمین بود. در 2 سال اخیر که به لیگ برتر آمده‌ایم نشان دادیم خیلی خوب بلد هستیم پرسپولیس را ببریم. بردن این تیم مقابل تماشاگرانش خیلی سخت است اما تیم ما به خوبی این کار را انجام داد.

وی در مورد اشتباهات داوری مسابقه گفت: این مسائل برای هر دو تیم بود. البته اتفاقات داوری در همه بازی‌ها هم هست. می‌دانستیم بازی خیلی سختی با پرسپولیس داریم و ممکن است داوران هم اشتباه کنند اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان بود. خدا را شکر توانستیم پرسپولیس را ببریم.

کاپیتان آلومینیوم خاطرنشان کرد:‌ تیم ما لایق بردن بود. ان‌شاءالله بتوانیم به فینال جام حذفی برویم. حسم می‌گوید می‌توانیم قهرمان این رقابت‌ها شویم.

مجیدی در مورد بهتر شدن وضعیت آلومینیوم پس از آمدن مهدی رحمتی به این تیم عنوان کرد: از زمانی که رحمتی آمده در سه بازی دو برد و یک مساوی کسب کرده‌ایم. امروز هم فوتبال زیبایی بازی کردیم و امیدوارم تا پایان فصل همین روند را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار