کد خبر: ۲۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
پرواز هواپیمایی ایران ایر با 16 ساعت تاخیر از نجف به مقصد تهران انجام شد. پرواز نجف تهران پس از 16 ساعت تاخیر سرانجام صورت گرفت.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است قرار بود این پرواز ساعت 23:15 شب گذشته (14 مهر 1394) از فرودگاه نجف به مقصد تهران پرواز کند که سرانجام پس از تاخیری 16 ساعته عصر امروز و در ساعت 16 صورت گرفت.
 
همچنین براساس تماس مسافران این پرواز با باشگاه خبرنگاران با گذشت حدود 2 ساعت از فرود این هواپیما در فرودگاه امام خمینی مسافران هواپیما را ترک نکرده و درخواست غرامت کرده اند.باشگاه خبرنگاران در حال پیگیری این ماجراست.
 
لازم به ذکر است؛ پس از پیگیری باشگاه خبرنگاران نوش آبادی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص علت تاخیر پرواز مزبور به خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: پرواز فوق به دلیل شرایط بد جوی که در نجف حاکم بود از تهران با تاخیر به سمت نجف بلند ش.
 
وی افزود: برای انجام پرواز حداقل سطح دید باید 1200 متر باشد و این در حالیست که در نجف به علت غبار زیاد حداقل سطح دید به 900 متر رسیده بود.
 
نوش آبادی تصریح کرد:سرانجام در ساعت 13:20 امروز فرودگاه نجف با اعلام اینکه شرایط جوی مساعد است،اجازه پرواز به هواپیمایی ایران ایر به مقصد نجف را صادر کرد.
 
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در شرایط بد جوی ایرلاین‌ها می‌توانند پرواز را باطل کنند اما ایران ایر نسبت به این امر اقدام نکرده است.
 
 
وی ادامه داد: طبق قوانین اگر تاخیر پرواز در شرایط بد جوی باشد خسارتی به مسافران تعلق نمی‌گیرد.
 
نوش آبادی در پاسخ به این سوال که مسافران درخواست خسارت کرده و از هواپیما پیاده نمی شوند خاطرنشان کرد: این پرواز 200 مسافر داشت که ساعاتی پیش تعدادی زیادی از آنها پیاده شده و تعداد باقی مانده نیز در این ساعت (20:00) هواپیما را ترک کردند.
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: