کد خبر: ۲۰۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولت مصمم به تحقق برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال برای تامین نیاز کشور است.

رئیس جمهور در دیدار مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: نباید مسئله سرعت در کار، سبب شود که دقت و کیفیت در ساخت مسکن نادیده گرفته شود. وظیفه شما ساخت مسکن ایمن، مطمئن و مستحکم است و هر گونه کم‌توجهی به این اصل زیان‌های سنگینی در پی خواهد داشت.

به گفته آقای رئیسی، «همه نهاد‌ها و دستگاه‌های فعال و موثر در حوزه مسکن باید ارزان‌سازی و سهولت در امکان دسترسی به مسکن را برای مردم بویژه نیازمندان فراهم سازند.»

رئیس‌جمهور همچنین بر اهمیت ساخت مسکن در شهر‌ها و روستاها، متناسب با جلوه‌های فرهنگ و معماری ایرانی و اسلامی،   به لزوم توجه به شعار امسال در این زمینه اشاره کرد.

آقای رئیسی عصر دیروز هم در دیدار تشکل‌ها و فعالان دانشجویی گفته بود که اقدامات لازم برای پیدا کردن زمین آغاز، صندوق ملی مسکن تشکیل و پول در آن واریز شده و کار ساخت حدود ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در استان‌ها آغاز شده است.

ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال، از جمله وعده‌های دولت سیزدهم است که کارشناسان معتقدند در صورت اجرایی شدن می‌تواند تحولی مهم در بازار مسکن در کشور ایجاد کند و رویای خانه دار شدن چهار میلیون خانواده را عینی کند.

آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز چهارم فروردین امسال گفت: وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در چهار سال با سرعت در حال پیشرفت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار