کد خبر: ۲۰۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
گروه استان‌ها -  تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی ۳روزه در سیرجان و بعد از انجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، جهت آماده‌سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، هفته 25 لیگ برتر فوتبال پس از تقریباً یک ماه تعطیلی مجدد از 13 اردیبهشت ماه شروع می‌شود و در این میان تنها نماینده استان فارس در این دوره از لیگ تلاش می‌کند تا خود را در این دسته از رقابت‌ها نگه دارد. 

این در حالی است که تیم فجر شهید سپاسی از مجموع 24 بازی تنها موفق به ثبت 2 برد در کارنامه خود شده است همچنین از مجموع بازی‌ها فجر با 10 مساوی و 12 باخت در رده 15 جدول قرار گرفته است و تنها دو امتیاز از تیم رده آخر جدول که شهر خودرو است بیشتر دارد. 

شکست‌های پی در پی تیم فجر خطر سقوط این تیم را قوت بخشید و سبب شد که مسئولان تیم در واپسین روزهای اسفندماه اقدام به برکناری علی اصغر کلانتری که سرمربی‌گری این تیم را بر عهده داشت، کنند.

با برکناری کلانتری تیم فجر در آخرین بازی خود با سرمربی‌گری مهرداد معدنچی به روی زمین رفت و در روزهای پایانی سال مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز عنوان و  در 6 فروردین ماه رسما به عنوان سرمربی این تیم قدیمی فوتبال معرفی شد و در کنار وی سیروس سنگچولی نیز به عنوان مربی دروازه‌بان و علیرضا آریانیک به عنوان مربی بدنساز به کادرفنی فجرشهید سپاسی اضافه شدند.‌

سرآسیایی در خبری که چند روز پیش از سوی باشگاه فجر اعلام شد، بیان کرده بود که  از وقفه لیگ برای آماده‌سازی بازیکنان و تیم استفاده کامل را خواهد کرد. به گفته وی همه مجموعه هم قسم و متحد هستیم  که با تمام وجود این تیم دوست داشتنی را که مزین به نام شهید سپاسی است، برای مردم خوب استان فارس و مردم عزیز شیراز در لیگ برتر نگه داریم و برای دستیابی به این مهم قطعاً باید از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم.

برنامه‌های فجر سپاسی تا شروع هفته 25 لیگ برتر 

حال حسین عمادی، مدیر رسانه‌ای تیم فجر شهید سپاسی نیز به ارائه برنامه بازی‌های فجر سپاسی‌ها تا هفته 25 پرداخت. بر این اساس تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی 3روزه در سیرجان و بعد از انجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، جهت آماده‌سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود. 

به گفته وی بازیکنان تمرینات منظم و با برنامه‌ای بعد از بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک انجام دادند و برای هماهنگی بیشتر و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک اردوی سه روزه در شهر سیرجان برگزار می‌شود.

همچنین عمادی از برگزاری یک بازی تدارکاتی در تاربخ 31فرودین ماه  با تیم گل گهر سیرجان خبر داد که پس از آن تیم به شیراز باز خواهد گشت و تمرینات را در شیراز ادامه می‌دهد. مدیر رسانه‌ای تیم فجر شهید سپاسی اعلام کرده که با هماهنگی‌های صورت گرفته  در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برای انجام یک بازی دوستانه عازم  تهران خواهیم شد و پنجم اردیبهشت مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران (استقلال تهران)  قرار خواهیم گرفت.

به گفته عمادی این بازی‌ها برای آمادگی فجر سپاسی در هفته 25 لیگ است و پس از انجام بازی‌های دوستانه تیم به شیراز باز می‌گردد. البته نکته قابل توجه در ادامه بازی‌های لیگ این است که فجر همچنان خارج از خانه بازی خواهد کرد. 

مدیر رسانه‌ای تیم فجر سپاسی گفته است که تیم با انجام تمرینات خود را مهیای انجام مسابقه هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران  مقابل تیم مس رفسنجان در بازی خارج از خانه خواهد کرد. 

بازی‌های خانگی فجر در گرو حل مشکلات ورزشگاه‌های شیراز 

عمادی ابراز امیدواری کرده که با توجه به پیگیری‌های مکرر باشگاه و سرمربی تیم در ادامه مسابقات فجر سپاسی در شهر شیراز میزبان بازی‌های خانگی باشد، موضوعی که باید برای این کار دو ورزشگاه پارس یا حافظیه قابلیت استفاده داشته باشد. 

موضوع چمن زمین ورزشگاه حافظیه امری است که نه تنها مورد اعتراض تیم فجر و فوتبال دوستان شیرازی است بلکه دیگر تیم‌هایی که مهمان شیراز بودند نیز بر آن صحه گذاشتند و حتی حیدر صفرپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو بر ناکارآیی این زمین چمن مهر تایید زد. 

به گفته سرآسیایی، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی هر دو ورزشگاه شیراز مشکلات عجیب و غریبی برای برگزاری بازی دارند. ورزشگاه حافظیه از لحاظ کیفیت چمن و مشکلات سخت افزاری دیگر و استادیوم پارس که تقریباً چمن مطلوبی دارد اما به دلیل مشکلات عدیده  و ایرادهای فنی جهت برگزاری مسابقات تأیید نخواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرده که مشکلات ظرف چند هفته برطرف شود و در بازی مهم مقابل نفت مسجد سلیمان بتوان در شیراز، در یک چمن مطلوب و با حضور هواداران پرشور شیرازی بازی و از ظرفیت بزرگ میزبانی خود استفاده کنند. 

انتهای پیام/424 /ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار