کد خبر: ۲۰۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
مدیر عامل ستاد دیه کشور درباره کلاهبرداری و شیادی با پوشش کمک برای آزادی زندانیان هشدار داد.

هشدار مدیرعامل ستاد دیه درباره کلاهبرداری با پوششن کمک به زندانیانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، سید اسدالله جولایی در مصاحبه با برنامه مهربان باشیم شبکه رادیو معارف به مردم توصیه کرد: مراقب کلاهبرداری شیادانی باشند که با عنوان کمک برای آزادی زندانیان از مردم سوء استفاده می‌کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که ما در همه استان‌های سراسر کشور ستاد دیه داریم و مردم عزیز مطمئن باشند که مسئولان این ستاد‌ها در زمینه کلاهبرداری هوشیار هستند.
جولایی با اشاره به همکاری و مشارکت همه مردم چه شیعه و چه سنی و اقلیت‌های مذهبی در کمک به ستاد دیه گفت:نمایندگی‌های این ستاد باهدف جلب نظر خیران، در حد مقدور سعی می‌کنند که حاجتمندی دراین زمینه دست خالی نرود البته کمک‌های نیکوکاران فقط به نیازمندان زندانی غیرعمد تعلق می‌گیرد.
مدیر عامل ستاد دیه کشور با اشاره به کمک مسئولان در ماه رمضان امسال به این ستاد افزود:نخستین کمک از سوی مقام معظم رهبری بود که ایشان نسبت به سال قبل کمک خود را (یک میلیارد تومان) دو برابر کردند.
جولایی درباره کمک روسای سه قوه هم به ستاد دیه گفت: رئیس جمهور (۵۰۰ میلیون تومان)، رئیس قوه قضاییه (۱۰۰ میلیون تومان) و رئیس مجلس (۱۰۰ میلیون تومان) دراین موضوع کمک کردند.

وی اضافه کرد:در سال ۱۴۰۰ (۷ هزارو ۹۵۶ زندانی) از طریق سامانه‌های ستاد دیه و استان‌ها از زندان آزاد شدند که با این تفسیر سال گذشته (۳۳ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان) برای این موضوع اختصاص یافت از این مبلغ ۴۵ درصد این را عزیزان صاحب حق گذشت کردند.
مدیر عامل ستاد دیه گفت: بیش از ۹۶ درصد از زندانی‌های آزاد شده بدهکاران مالی هستند و خوشبختانه بعد از تلاش‌های این ستاد در زمینه جرایم رانندگی، بعد از ۱۸ سال تلاش تا فروردین ۹۵ دیگر زندانی جرائم مرتبط با رانندگی  نداریم 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار