کد خبر: ۲۰۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
انتخابات نظام مهندسی که پیش از این قرار بود با هزینه های بسیار زیاد برگزار شود با دستور وزیر راه و شهرسازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری انتخابات  شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان این انتخابات به صورت مجازی در استان تهران برگزار می شود.

پیش از این اعلام شده بود که انتخابات نظام مهندسی کشور در کیش که به عنوان یک شهر بی طرف محسوب می‌شود برگزار خواهد شد که طبق اسناد به دست آمده مبلغ برگزاری این انتخابات حدود ۶.۷ میلیارد تومان بود که در فضای مجازی حاشیه ساز شده بود.

در همین رابطه آقای شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که انتخاب کیش برای جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی نظام مهندسی تصمیم جمعی بوده و هزینه ۶.۷ میلیون تومانی حضور هر نفر علی‌الحساب است.

بعد از اعلام این موضوع آقای علی جعفری مدیرکل دفتر وزارتی راه وشهرسازی در توئیتر نوشت: «به‌محض اطلاع از برگزاری انتخابات پر هزینه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی -ساختمان- در جزیره کیش به دستور وزیر راه و شهرسازی برخورد لازم صورت گرفت و ضمن لغو برنامه تاکید شد تا انتخابات به‌صورت مجازی برگزار گردد. سنت‌های اشتباه گذشته و خرج از جیب مهندسان عزیز به‌هیچ وجه قابل توجیه نیست.»

انتخابات نظام مهندسی کشور هر سه سال یک بار برگزار می‌شود و با توجه به آنکه هنوز حاشیه‌های انتخابات نظام مهندسی در شهر‌های مختلف به اتمام نرسیده بود و استان تهران در برگزاری این انتخابات به عنوان آخرین شهر اقدام به برگزاری کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار