کد خبر: ۲۰۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: در پی آتش سوزی در یک خودرو در محل آژادراه تهران-کرج، دو دستگاه خودرو واژگون شدند.

محمد جمشیدی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه حریق در اتوبان کرج-تهران دچار حادثه شد، گفت: ساعت ۰۳:۵۷ دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر حریق خودرو سمند در بزرگراه تهران کرج، روبروی بوستان جهان خبر داد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه که بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل بروز حادثه اعزام شدند، یادآور شد: این نیروها از ایستگاه‌های ۱۲۰، ۱۲۱، ۱۱۷ ،۱۱۶، ۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حریق خودروی سمند در بزرگراه تهران کرج منجر به بر خورد و واژگونی دو دستگاه خودروی پیکان ورانا باهم شد،که هدایت کنندگان خودروه دچار مصدومیت شدند،که با حضور آتش نشانان حریق اطفاء و مصدومین تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سرنشین ۳۵ ساله خودرو سمند، سرنشین خودرو پیکان ۳۰ ساله و سرنشین خودرو رانا ۴۵ ساله بوده است، تصریح کرد: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۸ نفر نیروی عملیاتی و شش دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار