کد خبر: ۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل ایساکو:
مدیرعامل شرکت ایساکو از پیش‌بینی تمهیدات جدید در بحث سیستم‌های جایابی ECU در پژو 206 خبر داد و گفت: با این کار امکان سرقت این قطعه به راحتی فراهم نخواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛حسین نمکین در حاشیه نمایشگاه خودروهای تبریز در پاسخ به سؤالی مورد مشکل کمبود ECU پژو 206 و افزایش سرقت این قطعه از روی خودروها که در نهایت باعث معطلی صاحبان خودرو برای نصب مجدد و راه‌اندازی خودرو می‌شود، اظهار داشت: در این مورد تمهیداتی پیش‌بینی شده تا به راحتی سرقت این قطعه صورت نگیرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به قیمت بالای ECU، سارقان تمایل زیادی به دزدیدن آن دارند و در نهایت نیز این قطعه را با قیمت پایین‌تری در بازار عرضه می‌کنند که برای حل این مشکل با پلیس در حال همکاری هستیم تا در شبکه ایساکو و نمایندگی‌ها، ECU و قطعات الکترونیکی به شکل متفرقه عرضه نشود.
 
وی ادامه دا: برای تأمین ECU از طریق سیستم امداد، هر مشتری که به شبکه ایساکو مراجعه کند قطعه را با مشخصات خودرو تحویل خواهد گرفت.
 
وی در مورد تأخیر در تحویل این قطعه به مشتریان نیز گفت: اگر در زمان مراجعه در نمایندگی قطعه موجود نباشد طی مدت 48 ساعت این کار انجام خواهد شد.
 
نمکین در ادامه از راه‌اندازی سیستم احراز هویت قطعه توسط ایساکو خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سیستم خریداران می‌توانند کد قطعه را با موبایل، پیامک کنند و بلافاصله از اصل یا تقلبی بودن قطعه مطلع شوند.
 
به گفته وی این سیستم از بهمن امسال راه‌اندازی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ورود قطعات تقلبی خودرو به بازار افزایش داشته است، گفت: پیش‌بینی ما این است که در این مدت 25 تا 30 درصد رشد واردات قطعات تقلبی به بازار را داشته‌ایم.
 
وی تأکید کرد: امسال هیچگونه افزایش قیمتی در قطعات نداشته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال نیز افزایش اتفاق نیفتد.
 
به گفته مدیرعامل ایساکو در حال حاضر 75 درصد قطعات عرضه شده توسط این شرکت از تولیدات داخل تأمین می‌شود.

 انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: