کد خبر: ۲۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

به گزارش شفاف، تیم ملی فوتبال ایران خود را برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند و قرار است ۱۵ خرداد با تیم ملی کانادا بازی دوستانه‌ای انجام دهد.

تیم ملی قرار است در اردوی خرداد ۳ بازی تدارکاتی انجام دهد که ابتدا با تیم ملی کانادا در خاک این کشور رقابت می‌کند و سپس در دو بازی دیگر حضور خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال برای دیدار تیم ملی مقابل کانادا، خواستار دریافت ویزا برای ۸۰ نفر شده است. از این تعداد به دلیل اینکه فهرست نفرات نهایی تیم ملی مشخص نشده است، ۵۰ تا ۶۰ بازیکن هستند و دیگر نفرات نیز کادر مربیگری و اجرایی تیم هستند.

همچنین با اعلام یک منبع آگاه، نهایت ۵۰ تا ۶۰ نفر به کانادا می‌روند و این درحالیست که برای سفر تیم ملی به کره جنوبی نیز تعداد کاروان تیم ۶۰ نفر بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران به ترکیه می‌رود

اعضای تیم ملی برای انجام انگشت نگاری و دریافت ویزای کانادا باید به کشور ترکیه می‌رفتند که در نهایت با پیگیری‌های حمید استیلی و مسئولان فدراسیون سفر به این کشور قطعی شد.

شاگردان اسکوچیچ در جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا رقابت دارند.

اعضای تیم ملی برای انجام انگشت نگاری و دریافت ویزای کانادا باید به کشور ترکیه می‌رفتند که در نهایت با پیگیری های حمید استیلی و مسئولان فدراسیون سفر به این کشور قطعی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار