کد خبر: ۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
طبق آخرین اعلام کارشناسان هواشناسی گیلان، تا ساعت ۱۰ صبح شنبه، ۱۳۱ میلیمتر باران در شهرستان آستارا باریده و با بارش ۵ سانتی متربرف، ارتفاعات تالش در محور اسالم به خلخال سفید پوش شده است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، کارشناس هواشناسی گیلان با اعلام میزان بارش ۱۳۱ میلیمتر باران در شهرستان آستارا و ۵ سانتی متر برف در ارتفاعات تالش به خبرنگار مهر گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، میزان بارندگی تا ساعت ۱۰ صبح شنبه در شهرستان رودسر ۱۱۴ میلیمتر  و در شهر رشت ۴۵ میلیمتر گزارش شده که انتظار می رود بر میزان این بارندگی ها اضافه شود.
 مازیار غلامی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تالش در محور اسالم به خلخال اعلام کرد: انتظار می رود در ارتفاعات بالای دو هزار متر مناطق شرق و غرب استان نیز شاهد بارش برف باشیم.
 
وی افزود: با عبور سامانه بارش زا و کاهش ابر از اواخر وقت امشب و فردا صبح، کاهش بارندگی ها از مناطق غربی استان انتظار می رود.
 
غلامی وضعیت هوای استان تا آخر وقت امشب را ابری همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی کرد.
 
وی افزود: روز یک شنبه وضعیت هوا نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارندگی در ساعات اول روز پیش بینی شده که به تدریج شاهد کاهش ابر از مناطق غربی استان خواهیم بود.
 
بنابر این پیش بینی، آسمان گیلان در روز دوشنبه کمی تا قسمتی ابری با افزایش دما و گاهی رشد ابر و وزش باد همراه خواهد بود.
 
دمای فعلی رشت ۱۴ درجه سانتی گراد است.
 
در حال حاضر بندر انزلی با ۱۵ درجه سانتی گراد و جیرنده با ۶ درجه سانتی گراد گرمترین و سردترین نقاط در استان گیلان گزارش شده است.
 
 

برچسب ها: ارتفاعات ، تالش ، برف
نام:
ایمیل:
* نظر: