کد خبر: ۲۰۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
سید جلیل میرمحمدی میبدی:
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به صفر رسیدن آمار جانباختگان کرونا نتیجه تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و کادر درمان است و از این بابت از همه کادر درمان کشور قدردانی و تشکر می‌کنم.

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا؛ حاصل تلاش مجدانه وزارت بهداشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا؛ سید جلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به صفر شدن آمار روزانه جانباختگان کرونا پس از ۲ سال و ۱۰۰ روز افزود: خدا را برای این موفقیت در مهار بیماری کرونا و به صفر رسیدن آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری شکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی است، ادامه داد: با تلاش گسترده و با واکسیناسیون عمومی، مسئولان این بیماری را در کشور مهار کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تشکر از شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا گفت: تلاش مجدانه آن‌ها، آن هم در شرایط تحریم واقعاً قابل توجه بود و جای قدردانی و تشکر دارد.

میرمحمدی میبدی افزود: در حالی شاهد به صفر رسیدن آمار فوتی‌های کرونا در کشورمان هستیم که در کشور‌هایی مانند ژاپن، آمریکا و امثال آن، کرونا همچنان کشته می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار