کد خبر: ۲۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
معاون وزیر راه و شهرسازی:
کلاردشت- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از سال قبل تاکنون دو هزار میلیارد تومان برای قطعه دوم آزادراه تهران - شمال هزینه شد، گفت: این قطعه تا پایان سال زیربار ترافیک می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات تعریض و چهارخطه شدن محور کلاردشت - مرزن آباد با اظهار اینکه فاز دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال بهره برداری می‌شود، گفت: در این مسیر ۲۲ کیلومتری دو هزار نفر در ۸۰ جبهه مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه خط شمال به جنوب قطعه دوم آزادراه تهران - شمال سال آینده زیر بار ترافیک می‌رود، میزان اعتبار صرف شده از سال قبل تاکنون را در این قطعه ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نیمی از این اعتبار توسط دولت تأمین شده است.

خادمی با اظهار اینکه مازندران دارای پنج محور ارتباط ملی است و ساخت جاده پرهزینه است، افزود: برای اضافه شدن خط در هر محور استان مازندران بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی وجود معارض و مسائل زیست محیطی را از جمله موانع فراروی اجرای طرح‌های راهسازی بیان کرد و گفت: اجرای طرح‌های راهسازی و پروژه‌های مربوط هزینه‌های کلانی درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه چهارخطه شدن مسیر کلاردشت - مرزن آباد گفت: اجرای این طرح و احداث کنارگذر جنوبی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد نقش بسزایی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار