خادمی با اظهار اینکه مازندران دارای پنج محور ارتباط ملی است و ساخت جاده پرهزینه است، افزود: برای اضافه شدن خط در هر محور استان مازندران بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی وجود معارض و مسائل زیست محیطی را از جمله موانع فراروی اجرای طرحهای راهسازی بیان کرد و گفت: اجرای طرحهای راهسازی و پروژههای مربوط هزینههای کلانی درپی خواهد داشت.
وی با اشاره به پروژه چهارخطه شدن مسیر کلاردشت - مرزن آباد گفت: اجرای این طرح و احداث کنارگذر جنوبی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد نقش بسزایی دارد.