کد خبر: ۲۱۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
هافمن یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی در حوزه تولید انواع پروفیل در و پنجره بوده و با تولید محصولات با‌کیفیت توانسته جایگاه خوبی در عرضه پروفیل پیدا کند. تنوع بالا در طرح و رنگ، طراحی مدرن و کلاسیک، دوام بالا، تولید محصولات با‌کیفیت و… از جمله مهم‌ترین دلایلی است که سبب شده انواع در و پنجره هافمن انتخاب اول خریداران باشد.

هافمن یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی در حوزه تولید انواع پروفیل در و پنجره بوده و با تولید محصولات با‌کیفیت توانسته جایگاه خوبی در عرضه پروفیل پیدا کند. تنوع بالا در طرح و رنگ، طراحی مدرن و کلاسیک، دوام بالا، تولید محصولات با‌کیفیت و… از جمله مهم‌ترین دلایلی است که سبب شده انواع در و پنجره هافمن انتخاب اول خریداران باشد.

در و پنجره دوجداره هافمن را از کجا بخریم؟

خرید تجهیزات ساختمانی بزرگ مانند در و پنجره استاندارد به‌دلیل تنوع برند در بازار، برای عموم افراد دشوار است. لذا باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت تا بتوان یک محصول کاملا استاندارد خریداری کرد. بدون شک مراجعه به یک فروشگاه معتبر می‌تواند خیال خریداران را از بابت استاندارد بودن و سالم بودن محصولات راحت کند.

با توجه به مطالب گفته شده در ادامه ابتدا به مقایسه ویژگی‌های در و پنجره یو پی وی سی استاندارد پرداخته شده است. سپس درباره خرید در و پنجره هافمن به صورت اینترنتی و مراکز معتبر فروش آن صحبت شده تا خریداران هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند.

درب و پنجره استاندارد و غیراستاندارد

همانطور که تمامی محصولات موجود در بازار به دو دسته استاندارد و غیر استاندارد تقسیم می‌شوند؛ در انتخاب و خرید درب و پنجره هافمن نیز باید دقت کرد. به منظور کمک تشخیص راحت‌تر بهترین پروفیل استاندارد از غیراستاندارد در این بخش به بررسی خصوصیات آن‌ها پرداخته شده است.

در و پنجره دوجداره هافمن را از کجا بخریم؟

چند عامل مهم هستند که در انتخاب پروفیل مناسب برای در و پنجره دوجداره تاثیرگذار هستند. عواملی مانند قیمت معقول و مناسب، داشتن گارانتی و نمایندگی فروش‌های معتبر از عواملی هستند که در انتخاب پروفیل مناسب تاثیر گذار هستند.

  1. مقطع پروفیل upvc  به اندازه حداقلی 60 میلیمتر و دارای 3 محفظه عبور است، قطر دیواره های اصلی بیرونی بیش از 7/2 میلیمتر و متناسب با هر پنج اقلیم آب و هوایی ایران ساخته میشود.
  2. برای مناطقی که دارای آب و هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم هستند، از مقطع های 70 میلیمتری استفاده میشود.
  3. پروفیل های استاندارد به نوعی ساخته میشوند که در مقابل فشار های وارده مقاوم باشند و حتی در برابر اسعه یو وی نیز مقاوم هستند.
  4. پروفیل استاندارد پروفیلی است که در ترکیبات ساخت آن از ترکیب کلسیم به جای سرب استفاده می شود. این عمل باعث حداقل رسیدن آسیب به محیط زیست می شود.

خصوصیات در و پنجره غیر استاندارد

  • نبود علامت استاندارد بر روی محصولات یا کاغذ خرید اولین نشانه غیراستاندارد بودن است.
  • جنس پروفیل ساخته شده از سرب است.
  • بسته بندی نامناسب

 

راه‌ های خرید در و پنجره هافمن

نمایندگی‌های هافمن در شهرهای مختلف ایران حضور دارد و شما با مراجعه به سایت رسمی هافمن میتوانید از آدرس نمایندگی‌ها مطلع شوید. همچنین با مراجعه به آدرس https://hofmannprofile.com/upvc-window   میتوانید ویژگی های محصولات پنجره یو پی وی سی هافمن را مشاهده کنید.

خرید آنلاین محصولات هافمن

در دنیای امروز بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند؛ زیرا با این شیوه دیگر لازم نیست شلوغی و ترافیک را تحمل کنند و همچنین به سادگی می‌توانند انواع محصولات را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایند. البته باید گفت که برای خرید اینترنتی باید به یک سری نکات توجه کرد که مهم‌ترین آن معتبر بودن سایت مورد نظر است. برای خرید محصولات هافمن باید وارد سایت هافمن شوید و با شماره 1644 تماس بگیرید یا وارد بخش مشاوره رایگان شوید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران هافمن در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

همه چیز درباره شرکت در و پنجره هافمن

هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، بهترین محصولات و پنجره یو پی وی سی بازار را تولید میکند. از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرده است و ظرفیت اولیه تولید این شرکت 7200 تن بود اما با گذشت سال ها پنج خط اکسترود به خط تولید اضافه کرده است و خط تولید خود را به 170000 تن رسانده است.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار