کد خبر: ۲۱۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
در انتهای بازار رقم خورد؛
شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۹۸۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۳ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۱۷ آبان) شاخص کل بورس با رشد ۱۰هزار و ۷۲۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۷۳ واحد قرار گرفت و کار خود را آغاز کرد و با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۹۸۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۳ واحدی ایستاد.

آقای محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز روند عرضه‌ها افزایش داشت و بازار حالت تعادلی رو به منفی داشت، اما شاخص با رشد عددی همراه بود البته که این وضعیت قابل پیش بینی بود.

او می‌گوید:ارزش و حجم معاملات امروز نیز افزایشی بود که نوید بخش روز‌های خوب است، اما باید به بازار فرصت تعیین جهت داد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان رسید. «کچاد»، «تاپیکو» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۳ هزار و ۸۹ واحدی روی پله ۳۹۶ هزار و ۱۹۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۲۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۱۷ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۳۴۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد سه هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۹۷۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآوده نفتی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ولملت، وصندوق و تکمبا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های شدوص، لسرما و فسازان بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های ثباغ، گدنا و غگلستا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ولشرق، بالاس و وتعاون بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا وهمای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، صگل ۰۳۹ و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، آوند و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خگستر، شتران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خگستر، خودرو و شتران بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۶۲۴، اراد ۱۱۷ و اراد ۱۰۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار