کد خبر: ۲۱۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره سارقان که باهم خواهر بودند، خبر داد و گفت: متهمان به جرم سرقت به عنف معترف شدند.

خواهران خشن بازداشت شدندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک زن سالخورده در شمال تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۳ زن جوان به عنوان پرستار وارد خانه مالباخته شده و پس از جلب اعتماد وی لوازم با ارزش خانه را شناسایی و نقشه سرقت را طراحی کردند.

این مقام انتظامی گفت: سارقان حرفه‌ای پس از شناسایی اموال با ارزش خانه، با تهدید چاقو دست و پای زن سالخورده را بسته و اقدام به سرقت دلار، طلا و ... از خانه مورد نظر کردند و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی هویت متهمان را که با یکدیگر خواهر هستند، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با کشف این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی پی بردند سارقان سابقه دار بوده و مخفیگاه آن‌ها را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، پس از هماهنگی‌های قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی سرقت به عنف از زن سالخورده معترف شدند و اعتیاد را دلیل بزه انتسابی عنوان کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار