کد خبر: ۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل:
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل با پیش بینی اینکه از نیمه دوم سال 2016 سرمایه گذاران خارجی به ایران سرازیر خواهند شد، گفت: اروپایی ها هنوز به طور کامل از بحران اقتصادی سال 2008 خارج نشده و سرمایه گذاران باهوش این قاره در تلاش برای حضور در ایران هستند.

عیسی مشایخی روز سه شنبه در نشست تخصصی بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در دوره پساتحریم در کیش افزود: روند نقل و انتقال منابع مالی و تامین فاینانس در سال های تحریم دچار چالش شد اما پیش بینی می شود که پس از موفقیت مذاکرات هسته ای و از نیمه دوم سال 2016 ، تامین مالی پروژه های صنعت پتروشیمی به طور عملی آغاز شود.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی از تحولات اقتصادی و سیاسی تاثیر می پذیرد و بنابراین تحریم ها نیز تاثیری منفی بر آن داشتند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل تصریح کرد: امیدوار هستیم که با اجرای برجام، تاثیر منفی بر وضعیت سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی از بین برود.
مشایخی ادامه داد: اروپایی ها هنوز به طور کامل از بحران اقتصادی دچار شده در سال 2008 خارج نشدند و بنابراین سرمایه گذاران باهوش آنها به شدت به دنبال حضور در ایران هستند.
مشایخی اظهار داشت: به دلیل اینکه بازپرداخت فاینانس های مالی پتروشیمی در سال های گذشته بدون تاخیر انجام می شد، سرمایه گذاران به این صنعت اعتماد داشته و آمادگی سرمایه گذاری مجدد هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار