کد خبر: ۲۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به دنبال توافق ایران با گروه 1+5؛
مدیر فروش شرکت 'ریمباس' تایوان گفت: توافق ایران با گروه 1+5، امیدواری بیشتری برای شرکت های تایوانی برای حضور در بازار ایران را به دنبال داشت و شرکت های بیشتری تمایل دارند تا در این کشور فعالیت کنند.

'سندی لین' روز چهارشنبه در محل پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق  اظهار داشت : ایران بازار بسیار بزرگی است که فعالیت در آن ،جذابیت بالایی دارد و شرکتهای تایوانی از توسعه روابط با همتایان ایرانی استقبال می کنند.

وی که برای نخستین بار در نمایشگاه مزبور حاضر شده است ، افزود: نمایشگاه ایران بسیار بزرگ تعریف شده و با نمایشگاههای مشابه در منطقه تفاوت های آشکاری دارد ، بنابراین برگزاری آن حرفه ای و حساب شده است.
لین افزود: آنچه مربوط به صنعت برق جهان است در این نمایشگاه یافت می شود و شرکت کنندگان بسیار خوبی از اقصی نقاط جهان در آن حضور دارند.
وی تصریح کرد: ایران در صنعت برق بازار بسیار بزرگی محسوب می شود و با وجود مشکلات موجود، شرکتهای خارجی به فکر توسعه مراودات با شرکت های ایرانی هستند .
مدیر فروش خارجی شرکت ریمباس تایوان ، اعمال تحریمها بر ضد ایران را همراه با مشکلات جدی دانست و گفت : انتظار می رود لغو تحریمها ، موانعی مانند دشواری جابجایی پول و کالا را برطرف سازد . 
لین گفت : هنوز بسیاری از شرکت ها نسبت به نحوه برخورد آمریکا با آنها نگرانی دارند و بیم آن دارند که برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی و شرکت های ایرانی برای آنها مشکلاتی را دربر داشته باشد .
وی ابراز امیدواری کرد: تلاش های دولت ایران، آزادی های تجاری بیشتری را به ارمغان آورد و مبادلات تجاری با اقصی نقاط جهان رونق پیدا کند .
پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق که از روز یکشنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد ، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به فعالیت هار روزه خود پایان می دهد.

منبع:ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: