کد خبر: ۲۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
قیمت طلا و سکه امروز کاهشی است و از ابتدای معاملات امروز با افت مواجه بوده است. این روند با افت نسبی قیمت دلار بازار آزاد همزمان شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه کاهشی بوده است. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 71 هزار و 300 تومان رسیده است. قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته و همچنان نیز افت را تجربه می‌کند.

قیمت طلا و سکه 3 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی هم امروز با افت مواجه بوده است. قیمت این نوع سکه در حال حاضر به 24 میلیون و 399 هزار تومان رسیده است. این در حالی است که این نوع سکه روی قیمت 25 میلیون و 55 هزار تومان بازگشایی شده بود. گفتنی است حباب این نوع سکه در حال حاضر چهار میلیون و 169 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 799 هزار تومان است. قیمت این نوع سکه نیز مانند سکه امامی کاهشی است. قیمت بازگشایی این نوع سکه 23 میلیون و 796 هزار تومان بوده است. در حال حاضر حباب سکه بهار آزادی به دو میلیون و 724 هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نیز امروز مانند دیگر انواع سکه با کاهش نسبت به روز گذشته و زمان بازگشایی بازار روبرو بوده است. قیمت بازگشایی نیم سکه 14 میلیون و 800 هزار تومان بوده اما اکنون در سطح 14 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است حباب نیم سکه اکنون به 4 میلیون و 482 هزار تومان رسیده است.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم در مسیر نزولی گام برمی‌دارد. قیمت ربع سکه در حال حاضر 9 میلیون و 500 هزار تومان است. ربع سکه امروز روی قیمت 10 میلیون و 100 هزار تومان بازگشایی شده بود. اکنون حباب ربع سکه به 4 میلیون و 529 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز در جا زده است. سکه گرمی در حالی اکنون روی رقم 5 میلیون تومان قرار گرفته که قیمت بازگشایی بازار این نوع سکه نیز 5 میلیون تومان بوده است. در حال حاضر حباب سکه گرمی دو میلیون و 504 هزار تومان است.

در این میان خبرها حاکی از آن است که بانک مرکزی از فردا عرضه ربع سکه در بورس کالا را مجددا از سر می‌گیرد. این بار اما قرار است عرضه‌ها به نحوی انجام شود که روی قیمت‌ها رقابت صورت گیرد. به نظر می‌رسد بانک مرکزی نیز شکست سیاست خود در دوره اول عرضه بورسی ربع سکه را پذیرفته و حالا در تلاش است این روند را به نحو دیگری از سر گیرد.

با این حال اما کارشناسان عنوان می‌کنند در صورتی که قیمت دلار مجددا به کانال صعودی بازگردد، قیمت طلا و سکه هم روند رو به رشد خود را از سر خواهند گرفت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار