کد خبر: ۲۲۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا دوشنبه به تناوب برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد با گرد و خاک همراه است.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز و شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر گرم باد رخ می‌دهد و در دامنه‌ها و ارتفاعات وزش باد شدید می‌شود، ادامه داد: از امروز تا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد آسمان صاف و جو به نسبت پایدار هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فردا در شمال خراسان رضوی و شنبه و یکشنبه در مناطقی از شمال غرب شرق و ارتفاعات جنوب شرق بارش‌های پراکنده را انتظار داریم.

نقشینه با بیان اینکه روز دوشنبه در شمال غرب کشور با بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق مواجه هستیم، در رابطه آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: امروز بعد از ظهر در تهران وزش باد شدید و در برخی ساعات باد و گرد و خاک رخ می‌دهد. بیشینه دمای تهران امروز و فردا ۲۴ و شنبه ۲۵ درجه می‌شود و کمینه دما نیز برای مهرآباد ۱۴ درجه پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار