کد خبر: ۲۲۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
بهروز پیشکسوت پرسپولیس گفت: نقطه ضعف اصلی استقلال حسینی است! پرسپولیس اگر روی دفاع استقلال فشار بگذارد حسینی سوتی می دهد و پرسپولیس راحت برنده خواهد شد.

بهروز سلطانی، دروازه بان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره برد پرگل حریف بعدی شاگرادن یحیی گل محمدی در هفته بیست و هفتم اظهار داشت: با همه احترامی که برای سرمربی زحمتکش تیم هوادار قائل هستم اما باید بگویم عملکرد این تیم در مصاف با استقلال ثابت کرد کادر فنی این تیم استانداردهای لازم برای هدایت یک تیم لیگ برتری را ندارد. چون اگر داشت لااقل بعد از خوردن گل سوم می توانست نتیجه را حفظ کند.

وی افزود: نمی‌دانم چطور برخی جرأت می کنند خودشان را کاندیدای سرمربیگری تیم ملی اعلام کند اما از هدایت یک تیم باشگاهی عاجزند. تماشاگرانی که روی سکوهای استادیوم آزادی نشسته بودند اگر در زمین بودند از مدافعان هوادار بهتر عمل می کردند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: مدافعان تیم هوادار طوری جلوی بازیکنان استقلال تعظیم می کردند که به نظر می رسید خودشان دوست دارند گل بخورند. فوتبالی که هوادار مقابل استقلال ارائه کرد نه تنها در حد لیگ برتر بلکه حد روستاها هم نبود. اگر بازی ۱۰ دقیقه دیگر ادامه داشت هوادار دورقمی می شد. اینها همه نشان دهنده بی تجربگی بازیکنان و مربیانی است که نتوانسته اند تیمشان را در حد لیگ برتر راهی میدان کنند.

سلطانی درباره دربی برگشت خاطرنشان کرد: این بازی فینال همه مسابقات پرسپولیس و استقلال است. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید قهرمانانه در این بازی به میدان برود. هم استقلال و هم پرسپولیس باید بدانند اگر در دربی مساوی کنند قهرمانی را دودستی به سپاهان تقدیم کرده‌اند. پس قطعاً هر دو تیم باید با تمام قوا جلو بیایند اما پرسپولیس دست بالاتر را دارد.

وی در توضیح شرایط این هفته های پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی با مس کرمان کمی با استرس بازی می کرد و مشخص بود که بچه ها بیش از اندازه دنبال به دست آوردن پیروزی بودند. نباید کادرفنی این همه روی تیم فشار بیاورد. باید بچه ها را آزاد بگذارند تا کار خودشان را بکنند. قطعاً بازیکنان پرسپولیس اینقدر تجربه دارند که بتوانند راحت به زمین بروند و برنده از زمین خارج شوند اما چهره بچه ها نشان می داد استرس دارند.

این ۶ گل کار دست استقلال می‌دهد/ دفاع ساپینتو آش شله‌قلمکار است/ کار حسینی اصلا ورزشی نبود/ مدافعان تیم هوادار مقابل بازیکنان استقلال تعظیم می کردند!

 بازیکن سالهای دور پرسپولیس ادامه داد: در دقایقی از نیمه دوم نزدیک بود بازی مساوی شود. این به خاطر همان فشاری است که روی بچه ها وارد می شود. سرمربی تیم پرسپولیس باید به تیمش روحیه بدهند و آنها را راحت بگذارد. پرسپولیس نباید در دربی با لاک دفاعی به میدان برود. بلکه باید استقلال را از دقیقه یک تحت فشار قرار دهد. البته حملات اصولی، نه بی مهابا. نباید بی گدار به آب زد. استقلال تیم خوبی است.

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره پنالتی زدن حسینی در جریان بازی گفت: کار قشنگی نبود! چه دلیلی داشت دروازه‌بان جوان و آینده دار تیم هوادار را تا این اندازه کوچک کنند. از سرمربی پرحاشیه تیم استقلال هم نمی شد توقع کرد که جلوی حسینی را بگیرد. او خودش دنبال این برنامه‌هاست اما از حسینی که جام جهانی رفته بعید بود این رفتار را انجام بدهد و با آن شکل پرشی پنالتی بزند.

سلطانی تاکید کرد: اتفاقاً حسینی خودش نقطه ضعف تیم استقلال است. به طور کلی خط دفاعی استقلال آش شله قلمکار است. خیلی اوقات سوتی می دهند و حسینی جمع می کند، خیلی اوقات هم آنها خوب کار می‌کنند و حسینی سوتی می‌دهد! به طور کلی نقطه ضعف استقلال عقب زمینش است. پرسپولیس باید فشار را روی خط دفاعی استقلال بگذارد.

وی افزود: اگر پرسپولیس بتواند خوب خط دفاع استقلال را تحت فشار قرار دهد آنها اشتباه می‌کنند و همان اشتباهات کافی است تا پرسپولیس به گل برسد.

بازیکن سالهای گذشته پرسپولیس در پایان تاکید کرد: استقلال هم بیرون از زمین و هم داخل زمین پر از حاشیه است. این بهترین فرصت برای پرسپولیس است که هر سه امتیاز این بازی را بگیرد و خودش را مدعی قهرمانی معرفی کند. نباید فریب این برد پرگل استقلال را خورد. معمولاً تیم هایی که با نتیجه فوق العاده به دربی می رسند در دربی وا می دهند. مطمئنم پرسپولیس با قدرت می‌رود و دربی را می برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار