کد خبر: ۲۲۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
یدالله اکبری هافبک پیشین استقلال گفت: بازیکنان استقلال تحت تاثیر شکست در دربی بودند و برد در جام حذفی روحیه آنها را بالا برد.

یدالله اکبری هافبک اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ، صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

چرا استقلال و پارس جنوبی جم دیدارشان به وقت اضافی کشید؟

نباید فراموش کنید تبعات شکست در مسابقه دربی کم نیست. استقلال در دربی بهتر از حریف بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری نیز داشت اما در یک حمله گل دریافت کرد تا در حساس ترین بازی فصل بازنده شود. با این حال آبی پوشان بعد از دربی به این پیروزی نیاز داشتند. این می‌تواند استقلال را کاملا از فضای شکست در دربی جدا کند. ضمن اینکه استقلال مدعی اول قهرمانی جام حذفی است.

فکر می‌کردید بازی به وقت اضافه کشیده شود؟

نه چنین فکر نمی‌کردم و حدس می‌زدم استقلال در ۹۰ دقیقه پیروز شود اما فشارهای که گفتم پس از دربی بازیکنان استقلال را تحت تاثیر قرار داد و در نهایت باعث شد تا مهاجم این تیم پنالتی را از دست بدهد.

البته پارس جنوبی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت؟

همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس کوهی از انگیزه می‌شوند. تیم پارس جنوبی جم بیشتر بر اساس انگیزه و انرژی مضاعفی که از دیدار با استقلال پیدا کرده بود بازی می‌کرد اما در کل خوب مقاومت کردند. هرچند که استقلال هم استقلال همیشگی نبود. حتی یک سوم تیم مقابل پرسپولیس هم نبود.

فکر می‌کردی یک هافبک گل استقلبال را به ثمر برساند؟

سعید مهری در دربی کم فروغ بود و نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و پر اشتباه ظاهر شد و حتی در یک موقعیت عالی هم به جای پاس دادن اقدام به شوتزنی کرد اما در بازی مقابل پارس جنوبی جم یکی از بهترین‌های استقلال بود. او یک پنالتی گرفت و یک گل زد. من بازی او را زیر نظر داشتم و دیدم که تلاش می‌کرد تا اتفاقات دربی فراموش شود. مهری هافبک مورد علاقه ساپینتو است و از سبک بازی او خوشش می‌آید.  

استقلال در جام حذفی قهرمان می‌شود؟

استقلال پرافتخارترین تیم در جام حذفی است. با هفت دوره قهرمانی در جام حذفی قطعاً این بار هم می‌تواند این کار را تکرار کند. یک بازی در نیمه نهایی و فینال، استقلال را به یک جام راحت و آسان می‌رساند. امیدوارم استقلال قهرمان و دل هوادارن شاد شود چرا که حق استقلال، قهرمانی در جام حذفی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار