کد خبر: ۲۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
مدیر پارک فناوری پردیس گفت: این پارک یک زیست بوم کامل را در ابعاد بین‌المللی و زیست بومی حرفه‌ای را برای کسب‌وکارها فراهم کرده و بیش از ۹ هزار متخصص در پارک فناوری پردیس فعال هستند.

شهرک مسکونی نخبگانی به زودی ساخته می‌شودمهدی صفاری‌نیا مدیر پارک فناوری پردیس در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳ که در  پارک فناوری پردیس برگزار شد، اظهار کرد: در اینوتکس فرصت ارائه خدمات نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان را به داخل و خارج می‌دهیم و امیدواریم برگزاری سالانه این رویداد به توسعه زیست بوم نوآوری کشور و ارتقا رتبه ایران در حوزه نوآوری کمک کند.

وی گفت: این رویداد از حوزه تامین مالی و فینوتکس از ویژگی‌های دوازدهمین دوره آن است زیرا نهادهای مالی و بانک‌های بسیاری در آن حضور دارند. 

مدیر پارک فناوری پردیس افزود: دلیل اینکه این رویداد در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود این است که مؤسس و متولی آن این پارک بوده و این پارک تبدیل به بزرگ‌ترین منطقه نوآوری کشور شده است.

صفاری‌نیا ادامه داد: این پارک یک زیست بوم کامل را در ابعاد بین‌المللی و زیست بومی حرفه‌ای را برای کسب‌وکارها فراهم کرده و بیش از ۹ هزار متخصص در پارک فناوری پردیس فعال هستند.

وی اضافه کرد: ابعاد ۱۰۰ هکتاری پارک فناوری پردیس در کنار امکانات کامل شهری و شهرک مسکونی نخبگانی که به زودی ساخته می‌شود ابعاد جامع شهری را به خود خواهد گرفت.

عرضه محصولات پارک فناوری پردیس در 40 کشور دنیا

رئیس پارک فناوری پردیس تصریح کرد: پارک فناوری پردیس مزایای قانونی مناطق آزاد را به همراه معافیت‌های مالیاتی دارد و شرکت‌ها توسط شبکه بین الملل مختلف محصولاتشان را در ۴۰ کشور دنیا عرضه می‌کنند.

وی افزود: فضای کنونی این پارک به ۵۰۰ هکتار خواهید رسید و هولدینگ‌های بزرگ می‌توانند کمپ‌های اقتصادی خود را در این منطقه ایجاد کنند.

مدیر پارک فناوری پردیس ابراز کرد: امید داریم سهم بزرگی از حوزه اقتصاد دانش بنیان در این منطقه رقم بخورد و در حوزه فناوری‌های برهم زننده آینده را فعال کنیم و پیرو آن سرمایه‌های آتی کشور که جوانانمان هستند به این حوزه وارد شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار