کد خبر: ۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
اکنون قطعات تعدادی از دستگاه‌های ایکس ری که در گذشته توسط گمرک خریداری شده بودند وجود ندارد لذا امکان بهره برداری ندارند. در بخش‌هایی نیز نیاز به نصب دستگاه جدید داریم که متاسفانه هم قیمت بالایی دارند و هم مشمول تحریم هستند که امکان تهیه و نصب آنها نیست.
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره انسداد مرزهای کشور با پاکستان گفت: تا کنون اقدامات خوبی انجام شده و اگر شرایط به همین منوال پیش برود 80 -90 کیلومتر مرز باقی مانده با پاکستان را در جنوب سیستان و بلوچستان تا پایان امسال مسدود می‌کنیم.
 
اسدالله هادی‌نژاد  از پیگیری برای تامین تجهیزات کنترلی در مرزها در دوران پساتحریم خبر داد و اظهار کرد: در تامین برخی دستگاه‌ها و تجهیزات کنترلی چون ایکس ری کامیونی و دروازه‌ای و همچنین سگ‌های مواد یاب محدودیت‌هایی داریم.
 
وی افزود: اکنون قطعات تعدادی از دستگاه‌های ایکس ری که در گذشته توسط گمرک خریداری شده بودند وجود ندارد لذا امکان بهره برداری ندارند. در بخش‌هایی نیز نیاز به نصب دستگاه جدید داریم که متاسفانه هم قیمت بالایی دارند و هم مشمول تحریم هستند که امکان تهیه و نصب آنها نیست.
 
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه دستگاه‌های ایکس ری برای کنترل کامیون‌های ترانزیتی حمل بار استفاده می‌شوند گفت: بر این اساس کامیون‌ها را از گیت عبور می‌دهند و مواد جاسازی شده را کشف می‌کنند.
 
هادی‌نژاد درباره انسداد مرزهای کشور با پاکستان نیز گفت: تا کنون اقدامات خوبی انجام شده و اگر شرایط به همین منوال پیش برود 80 -90 کیلومتر مرز باقی مانده با پاکستان را در جنوب سیستان و بلوچستان تا پایان امسال مسدود می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: