کد خبر: ۲۲۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
شاید کمتر کسی تصور می کرد بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران، صبح امروز در خود باشگاه پرسولیس، آن هم به این صورت عجیب منفجر شود.

صبح امروز علیرضا بیرانوند در اقدامی خلق الساعه، با مراجعه به سازمان لیگ در خیابان شیخ بهایی، قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و همان طور که انتظار می رفت، هیچ پاسخی به خبرنگاران درباره این موضوع نداد. سردرگمی ها وقتی بیشتر شد که در خبرهای مربوطه، شایعه مذاکره بیرانوند با استقلالی تایید شد و این در حالی بود که دروازه بان پرسپولیس باز هم به سکوتش ادامه داد.

هر چقدر از ساعات اولیه صبح امروز گذشتیم و به ظهر نزدیک شدیم، خبرها یکی بعد از دیگری، داغ تر شدند و حالا پای سایر بازیکنان پرسپولیس هم به این ماجرا باز شده است؛ از جمله مرتض پورعلی گنجی که از روند پاداش های و رسیدگی های مالی به بازیکنان پس از فتح ۲ جام توسط پرسپولیسی ها ابراز گلایه کرد و اقدام بیرانوند را هم در این راستا، قابل توجیه دانست.

وحید امیری با انتشار یک استوری، استقلالی شدن بیرانوند را تکذیب کرد و او را متعهد به قول و قرارش دانست. باشگاه پرسپولیس هم ترجیح داد جلسه اضطراری را در محلی برگزار کند که خبرنگاران از آن بی اطلاع هستند؛ در نتیجه تا این ساعت نه می تواند ادعا کرد علیرضا بیرانوند به صورت قطعی از پرسپولیس خواهد رفت و نه می شود ماجرای استقلالی شدن این دروازه بان را تایید کرد.

شاید کمتر کسی تصور می کرد بمب نقل و انتقالات در خود باشگاه پرسولیس، آن هم به این صورت عجیب منفجر شود اما به نظر می رسد اقدام بیرانوند یک اعتراض خشمناک  به شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس باشد که وضعیتی نامعلوم در نقل و انتقالات و عملی نشده وعده ها دارد. بیرانوند اگر به استقلال برود، در واقع بخشی از دستاوردهای خود را در پرسپولیس به حراج گذاشته است و بخش مهمی از کارنامه اش در فوتبال ایران که شامل چندین جام قهرمانی است، مخدوش خواهد شد و از همه مهمتر، طیف وسیعی از هواداران فوتبال را هم از دست می دهد.

به همین دلیل است که درباره شایعات مربوط به استقلالی شدن بیرانوند باید با احتیاط پیش رفت تا اگر به هر دلیلی میان باشگاه پرسپولیس و او توافق تازه ای حاصل شد، خیلی شگفت زده نشویم...

در همین ارتباط: خبر خوش برای پرسپولیس بعد از شوک بیرانوند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار