کد خبر: ۲۲۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار که به بهانه ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی اقدام به فریب شهروندان و کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال کرده بود خبرداد.

میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان نجف‌آباد مبنی بر اینکه فردی به بهانه ثبت‌نام در سامانه فروش خودرو و برنده شدن این افراد در طرح سامانه فروش بدون قرعه‌کشی، از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی مأموران مشخص شد متهم با چرب زبانی و فریب مالباختگان و به بهانه اینکه شخصی بانفوذ در شرکت های خودورو ساز داخلی است و توانایی ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی با هزینه اندک پرداخت قیمت مصوب نمایندگی را دارد، اعتماد افراد را جلب و با دریافت مبالغی به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت‌نام صوری خودرو و ارائه حواله‌های جعلی به آنان اقدام می‌کرده است.

گوهری آرانی افزود: متهم پس از دریافت وجوه از شهروندان و طعمه‌های خود متواری شده بود که اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی  برای دستگیری وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس، متهم متواری شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به این که تا کنون ۱۸ مالباخته این پرونده شناسایی و میزان کلاهبرداری متهم ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با توجه به اعتراف به بزه ارتکابی ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار