کد خبر: ۲۳۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کمیسیون بورس آمریکا در حالی امیدواری به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین وجود دارد که دوباره درباره نوسانات دارایی‌های دیجیتال هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کریپتو، کمیسیون بورس آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، دوباره به سرمایه‌ گذاران خرده‌فروش در مورد خطرهای مرتبط با دارایی‌های دیجیتال از جمله سهام میم، ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) هشدار داد.

بر اساس این گزارش در این اخطار به افراد مشهور و ورزشکاران اشاره شده که دارایی‌های رمزنگاری شده را تبلیغ می‌کنند و از سرمایه‌گذاران می‌خواهند صرفا به این دلیل که چهره‌های محبوب فرصت سرمایه‌گذاری را تبلیغ می‌کنند، تصمیمات مالی نگیرند. در طول سال‌ها، افراد مشهور به دلیل نقش در تبلیغ برخی ارزهای دیجیتال با جریمه‌هایی مواجه شدند.

همچنین به سرمایه‌گذاران در مورد نوسانات احتمالی مرتبط با دارایی‌هایی که به دلیل روندها و اثرگذاران در نوسان هستند، هشدار داده اگرچه این نوع از دارایی‌ها در ابتدا می‌توانند جذاب باشند اما زیان‌ها اغلب به سرعت صعودی خواهد شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال ۱.۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل ۲.۸۳ درصد کمتر شده است. ۵۲.۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۷۸ درصد افزایش داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار