کد خبر: ۲۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
درحال‌حاضر سدان میان‌رده کی‌ام‌سی J۷ بیشترین میزان حاشیه سود را دارد. البته فروش این خودرو در بازاری انباشته از کراس‌اوور‌های رنگارنگ، کار آسانی نیست؛ بنابراین می‌توان گفت که بیشترین میزان سود درعمل را جک S۵ فیس‌لیفت برای خریداران خود به‌همراه دارد. اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان است. مصرف‌کننده با این بودجه می‌تواند یک خودروی اقتصادی کارکرده همانند تیبا یا ساینا بخرد. انتظار داریم تا این سطح از اختلاف قیمت پس از عرضه نسخه جدید، یعنی کی‌ام‌سی X۵ نیز مشاهده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اکنون نوبت به خودروهای کرمان موتور تا حاشیه سود آن‌ها را بررسی کنیم. البته برای این مطلب تنها خودروهایی از کرمان موتور را بررسی می‌کنیم که هم‌اکنون درحال تولید هستند؛ بنابراین حاشیه سود خودروهایی همچون جک J5‌ یا جک S5‌ نسل اول محاسبه نشده است (باید یادآور شویم که این خودروها در بلندمدت برای صاحبان خود بسیار سودآور بوده‌اند). همچنین برخی محصولات کرمان موتور همانند بک X3 پرو یا کی‌ام‌سی X5‌ هنوز وارد بازار نشده‌اند. محاسبه حاشیه سود این خودروها نیز درحال‌حاضر امکان‌پذیر نیست.
 
جدول حاشیه سود خودروهای کرمان موتور، اسفندماه 1402:
حاشیه سود کدام یکی از خودروهای کرمان موتور بیشتر است؟‌ + جدول
همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، درحال‌حاضر سدان میان‌رده کی‌ام‌سی J7‌ بیشترین میزان حاشیه سود را دارد. البته فروش این خودرو در بازاری انباشته از کراس‌اوورهای رنگارنگ، کار آسانی نیست؛ بنابراین می‌توان گفت که بیشترین میزان سود درعمل را جک S5‌ فیس‌لیفت برای خریداران خود به‌همراه دارد. اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه حدود 300 میلیون تومان است. مصرف‌کننده با این بودجه می‌تواند یک خودروی اقتصادی کارکرده همانند تیبا یا ساینا بخرد. انتظار داریم تا این سطح از اختلاف قیمت پس از عرضه نسخه جدید، یعنی کی‌ام‌سی X5‌ نیز مشاهده شود.
 
تنها خودرویی که در جدول حاشیه سود خودروهای کرمان موتور اختلاف قیمت منفی دارد، کی‌ام‌سی T8‌ است. مشتریان هم‌اکنون می‌توانند این پیکاپ را 120 میلیون تومان ارزان‌تر از کارخانه، در بازار آزاد خریداری کنند. این میزان از اختلاف قیمت منفی به دلیل آزادبودن تولیدکننده در تعیین قیمت پیکاپ‌ها و سایر خودروهای تجاری پدید آمده است. درواقع آن‌قدر پیکاپ به بازار عرضه شده که عرضه بر تقاضا برتری یافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار