کد خبر: ۲۳۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
شرکت ایران‌ خودرو ضمن تکذیب فروش یا پیش‌فروش جدید محصولات، اعلام کرد: واریز وجه مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان برای ١٢ محصول فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان پناهی مدیر عملیات فروش ایران خودرو در پی صدور فراخوان واریز وجه برای تعدادی از محصولات ایران‌ خودرو با موعد تحویل ٩٠ روزه تا شهریور ١۴٠٣، اعلام کرد: برای بخشی از مشتریان دارای اولویت زمستان طی چند مرحله فراخوان واریز وجه داده شده اما تا کنون واریز وجه نداشتند.

حال ایران‌ خودرو تصمیم گرفته در جهت مساعدت با این مشتریان، ایجاد فرصت کرده و برای بار چندم این مشتریان را فراخوان کرده تا واریز وجه داشته باشند. به رغم طرح موضوع فروش یا پیش‌فروش جدید، هیچ فروش جدید برای مشتریان انجام نمی‌شود بلکه واریز وجه مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ١۴٠٢ است.

مشتریان می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی ایران‌ خودرو طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای مشتریان با اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه، طبق جدول ذیل فراهم شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار