کد خبر: ۲۳۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
گاوصندوق در هر نوعی که باشد می‌تواند ایمنی را برای اشیا و هرآنچه که داخل آن است برقرار سازد. انواع مختلفی از این صندوق‌های محکم و مقاوم در بازار وجود دارد که هرکدام براساس نیاز مصرف‌کننده ساخته شده‌اند. در این مطلب شما با انواع مختلف این صندوق‌های بزرگ آهنی و پرفروش‌ترین مدل برای هرکدام از کاربردها آشنا می‌شوید و...

طلا، مدارک و اشیای قیمتی را در کجا نگهداری کنیم؟

گاوصندوق در هر نوعی که باشد می‌تواند ایمنی را برای اشیا و هرآنچه که داخل آن است برقرار سازد. انواع مختلفی از این صندوق‌های محکم و مقاوم در بازار وجود دارد که هرکدام براساس نیاز مصرف‌کننده ساخته شده‌اند. در این مطلب شما با انواع مختلف این صندوق‌های بزرگ آهنی و پرفروش‌ترین مدل برای هرکدام از کاربردها آشنا می‌شوید و در نهایت می‌توانید با مراجعه به مجموعه‌ای معتبر، خرید موفقی را تجربه کنید.

چرا باید از گاوصندوق استفاده کنید؟

طلا، مدارک و اشیای قیمتی را در کجا نگهداری کنیم؟

از زمان‌های گذشته تاکنون، دغدغه نگهداری و مراقبت از اسناد و مدارک یا اموال باارزش مانند پول و طلا وجود داشته است. نحوه نگهداری از این اموال و مدارک در دوران مختلف با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییر و تکامل یافته است. امروزه گاوصندوق‌ها جایگزین تمامی صندوق‌ها و کمدهای ایمنی در منازل و ادارات شده‌اند.

این محصولات، روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شوند و تا حد زیادی خیال مصرف‌کننده را راحت‌تر کرده‌اند. دراین‌بین، کارخانه‌جات مختلفی برای رقابت با‌هم از امکانات و تجهیزات مدرن‌تری برای ایمنی بالاتر در برابر سرقت و آتش‌سوزی استفاده می‌کنند تا مشتریان رضایت بیشتری از محصول داشته باشند.

انواع گاوصندوق براساس کاربرد کدامند؟

طلا، مدارک و اشیای قیمتی را در کجا نگهداری کنیم؟

گاوصندوق‌های موجود در بازار براساس اینکه در چه مکانی و با چه میزان امنیتی به‌کار می‌روند، در انواع متنوعی تولید شده‌اند. تولیدکننده‌ها معمولا برای هر نوع کاربردی، یک محصول با ویژگی‌های خاصی در نظر گرفته‌اند. در ادامه مطلب با این گاوصندوق‌ها بیشتر آشنا می‌شوید‌

صندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از انواع پرکاربرد صندوق‌ها است که اغلب برای نگهداری اسناد و مدارک یا طلا به‌کار می‌رود. برخی ویژگی‌‌های گاوصندوق خانگی عبارت‌اند از:

  • قابلیت نصب قفل مکانیکی یا دیجیتال
  • تحمل 1000درجه سانتی‌گراد به‌مدت یک ساعت
  • مقاوم در برابر ضربه و دریل
  • دارای سیستم ضدسرقت

صندوق بانکی

گاوصندوق‌های بانکی ازلحاظ شکل ظاهری، ابعاد و سطح ایمنی با سایر این محصولات متفاوت‌اند. این صندوق‌ها در انواع تک‌در و چند در ساخته و عرضه شده‌اند که بنابر سلیقه مشتری قابل سفارشی‌سازی هستند.

یک مدل پرطرفدار از این گاوصندوق‌ها، کمد بایگانی سدید مدل 2000 تک‌در دیجیتال است. این محصول توسط شرکت تولیدی سداد ساخته شده و در کنار سایر تولیدات این برند، مشتریان زیادی را به‌خود جلب کرده است.

این کمد بایگانی نه‌تنها در بانک‌ها، بلکه در ادارات و سازمان‌های مختلف نیز کاربرد زیادی دارد‌. در کارخانه‌جات تولیدی سدید از ورق‌های فولادی با ضخامت 10 میلی‌متر برای درب و 4 میلی‌متر برای بدنه استفاده شده که در نهایت یک کمد با ایمنی بالا و با وزنی معادل 240کیلوگرم تولید شده است که در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد.

صندوق اسلحه

گاوصندوق‌هایی که برای نگهداری اسلحه و سلاح‌های سرد ساخته می‌شوند، ایمنی متوسطی در برابر سرقت یا حرارت دارند. شرکت تولیدی ایران کاوه برای رفع نیاز مشتریان علاوه‌بر تولید انواع مختلف، مدل‌هایی هم برای نگهداری اسلحه تولید کرده است.

صندوق نسوز ایران کاوه مدل 1400 جزء پرفروش‌ترین مدل‌ها برای نگهداری اسلحه است. بنابر توصیه تولیدکننده، بهتر است از این مدل برای نگهداری اشیا و اسناد باارزش استفاده نشود.

سیف باکس هتلی

سیف‌باکس‌های هتلی ازنظر ایمنی و ابعاد کاملا متفاوت با گاوصندوق‌ها ساخته می‌شوند. این محصولات کوچک‌تر از گاوصندوق‌ها هستند و به‌طور معمول وزن سبک و ایمنی متوسطی دارند.

برند معتبر و معروف گنجینه مهر پارس برای حفظ رضایت مشتریان خود، علاوه‌بر ساخت و عرضه گاوصندوق‌های خانگی و اداری، سیف‌باکس‌های هتلی را نیز تولید کرده است‌. نمونه پرطرفدار سیف باکس مدل گنجینه مهر پارس GMPH500 است که علاوه‌بر ضدسرقت و نسوزبودن، قابلیت انتخاب نوع رمز توسط مشتری را هم دارد.

صندوق‌های طلافروشی

در طلافروشی‌ها به‌دلیل احتمال سرقت بالا، لازم است از گاوصندوق‌هایی استفاده شود که بسیار ایمن و همچنین در برابر آتش‌سوزی، رطوبت و ضربه مقاوم باشند. گاوصندوق زیر ویترینی کاوه مدل 1000 با رمز مکانیکی که توسط شرکت تولیدی کاوه ساخته شده‌ توانسته تمام نیازهای طلافروشان را برطرف کند.

گاوصندوق کاوه با وزن 840 کیلوگرم، قفل مکانیکی بسیار محکمی دارد که با تحمل 90 دقیقه در حرارت بالای 1000درجه، یک محصول کاملا ضدسرقت و استاندارد محسوب می‌شود.

درب خزانه

تولیدات درب خزانه مانند درب خزانه موحدی مدل 1000، امنیت بسیار بالایی دارند که در حرارت بالا، ضربه‌های سنگین و رطوبت، مقاوت زیادی از خود نشان می‌دهند. این تولیدات ایمن در خزانه‌های نظامی و اتاق‌های امن مربوط به سرورهای اطلاعاتی و مخابراتی استفاده می‌شوند.

در خرید انواع گاوصندوق به‌ چه نکاتی باید توجه کنید؟

طلا، مدارک و اشیای قیمتی را در کجا نگهداری کنیم؟

قبل‌از خرید گاوصندوق باید بدانید که در میان انواع مختلف این صندوق‌های ایمن، کدام با کاربرد و نوع مصرف شما متناسب‌اند. به‌طور قطع در یک صرافی از صندوق‌های بزرگ و با سطح ایمنی بسیار بالاتری نسبت به نوع خانگی استفاده می‌شود.

موارد بعدی، نوع قفل‌ها، وزن و ویژگی‌های گاوصندوق است. قفل‌ها بیشتر مکانیکی، اثر انگشتی، چرخشی و موارد دیگری هستند. وزن صندوق‌های فولادی متناسب با ابعاد و نوع ورق‌های به‌کاررفته در آن متغیر است‌. ویژگی‌های دیگری که برای خریدار اهمیت دارد، مقاومت گاوصندوق‌ها در برابر آتش‌سوزی، رطوبت، ضربه و سرقت است.

برند و کارخانه تولیدکننده صندوق‌ها و سیف باکس‌ها نیز می‌تواند از عواملی باشد که خریدار باید به آن توجه کند. برندهای موحدی، کاوه، ایران کاوه، گنجینه مهر پارس و سدید از معروف‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع مختلف سیف باکس و صندوق‌های ایمنی هستند.

در نهایت آخرین موردی که برای خریدار اهمیت دارد، قیمت گاوصندوق است. اگر در ساخت این محصولات از ورق‌های فولادی ضخیم، قفل‌های پیشرفته و ضدسرقت و متریال نسوز استفاده شود، قیمت بیشتری هم دارد.

جمع‌بندی

نیاز به گاوصندوق در هرجایی که ایمنی در برابر سرقت و آتش‌سوزی اهمیت داشته باشد، وجود دارد. با توجه به انواع مختلف گاوصندوق‌ها، اگر شما هم برای خانه، اداره و محل کارتان به‌دنبال یک صندوق ایمن و مطمئن هستید ولی نمی‌دانید به کجا مراجعه کنید، پیشنهاد می‌‌شود که سری به سایت ایران سیف شاپ به آدرس اینترنتی iransafeshop.com بزنید.

این مجموعه کامل‌ترین مرکز فروش انوع صندوق‌ها و سیف‌باکس‌های هتلی است که توانسته به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ دهد. همچنین در این مجموعه می‌توانید هزینه محصولات را به‌صورت اقساطی بپردازید.

برچسب ها: گاوصندوق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار