کد خبر: ۲۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰
شما می توانید برای خرید انواع پودر بندکشی پلاس، چسب کاشی اسلب و دیگر محصولات ما با رومولو همراه باشید.

پودر بندكشی پلاس محصولی است که برای پوشش درزهای کاشی‌ها، سرامیک‌ها، آجرها و هرگونه سطحی ‌به‌کار می‌رود و همین امر باعث می‌شود که طول عمر آن سطح افزایش پیدا کند و دیگر عواملی نظیر رطوبت به آن آسیب وارد نمی‌کنند. امروزه، عایق‌سازی سطوح اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود کسانی که در آن محیط هستند، حس آرامش داشته باشند و دیگر نگران خراب شدن سطح نباشند.

فروش بهترین چسب های بتن با کیفیتی درجه 1 + تضمین فروش

کارایی و کاربرد چسب بتن

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم چسب بتن آب بندی برای مهار و نگهداری سطح بتن و جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا بدیهی است که چسب بتن و کاربرد آن در صنعت بسیار گسترده می‌باشد. از جمله کارایی و کاربرد چسب بتن آب بندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب بند کردن منبع‌های بتنی آب و سایر مایعات
  • کاربرد در ساخت استخرهای بتنی و سونا
  • استفاده در ترمیم کانال‌های بتنی و فرسوده آب
  • کاربرد در ساخت ملات موزائیک، کاشی، سرامیک و سایر نماهای تزئینی ساختمان
  • استفاده در ساخت و ترمیم کف سالن‌های صنعتی
  • کاربرد در ساخت و ترمیم باند فرودگاه‌ها
  • کاربرد در سیمان‌ کاری، زیرسازی و نرمه کشی
  • استفاده برای بتن ریزی راه آب‌های سطحی در فضاهای ساختمانی و محیط‌های شهری

ca12 بتن آب بندی رومولو

ویژگی‌های چسب کاشی پودری اسلب

به منظور کاربرد گسترده چسب پودری اسلب، در ترکیبات آن توجه ویژه‌ای به عملکردی که می‌تواند داشته باشد، شده است. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها به طور کلی مورد بحث قرار گرفته که به شناخت بیشتر شما نسبت به عملکرد این چسب کمک می‌کند:

- در ساخت ترکیبات چسب کاشی پودری اسلب، توجه ویژه‌ای نسبت به خصوصیات عملکردی آن شده و سعی در افزایش مقاومت عملکردی این نوع چسب بوده است. چسب پودری اسلب از قابلیت اجرا در ارتفاع برخوردار بوده و بلندی سازه محدودیتی در کاربرد این چسب ایجاد نمی‌کند. در واقع خرید چسب سنگ و کاشی اسلب، می‌تواند برای انواع اتصالات کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار بگیرد.

- به علاوه همانطور که گفته شد، حتی از این چسب در اتصال کاشی به سقف هم بهره گرفته می‌شود. در واقع تفاوتی در نصب عمودی و افقی مطرح نخواهد بود و به هر طریق امکان ایجاد اتصال فراهم آورده خواهد شد. منظور از نصب افقی همان انواع اتصال در قسمت کفی سازه و یا سقف است که به طور گسترده‌ای در نظر گرفته می‌شود.

- از دیگر خصوصیات این نوع چسب باید به انعطاف بالایی که دارد اشاره کرد. در نتیجه نوع و محل اتصال، محدودیتی در کاربرد چسب کاشی پودری اسلب ایجاد نخواهد کرد. همچنین همین موضوع سبب شده تا کاربرد چسب مورد بحث به طور گسترده‌ای افزایش یافته و برای انواع اتصالات مورد استفاده قرار بگیرد.

- خرید چسب کاشی پودری اسلب، به سبب مقاومتی که در برابر آب دارد، با تقاضای بالایی مواجه می‌شود. این چسب به واسطه ضد آب بودن، توان کاربرد در محیط‌هایی که در دسترس آب و رطوبت هستند را دارد. به همین دلیل تفاوتی ندارد که محل اتصال در سرویس بهداشتی باشد و یا آشپزخانه؛ در هر صورت می‌توان با خیال راحت از این چسب مقاوم بهره گرفت.

- استفاده از چسب پودری اسلب، محدودیتی به لحاظ شرایط آب‌وهوایی ایجاد نمی‌کند. با توجه به اینکه این چسب تحت تاثیر دما آسیبی نمی‌بیند، شرایط جوی و محیط‌های مختلف با شرایط آب‌وهوایی متفاوت، محدودیتی برای چسب مورد بحث ایجاد نمی‌کنند.

خمیر درزگیر چیست؟

خمیر درزگیری اغلب از ترکیبات رزین‌ها تولید می‌شود که خالص هستند و به همراه فیلر معدنی فرآوری شده‌اند. این ترکیب به صورت خمیر بسته بندی شده و تحت عنوان خمیر درزگیری همه کاره به فروش می‌رسد. ساختار خمیر درزگیری مقاوم و مستحکم است و از نفوذ رطوبت و سایر آلودگی‌ها به داخل درزها جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین خمیری بودن محصول مانع از نفوذ آن به زیر کاشی و سرامیک می‌شود؛ در نتیجه این ماده خمیری تنها به صورت سطحی روی بندها و بندکشی‌ها را پر می‌کند. پرکنندگی سطحی خمیر درزگیری منجر می‌شود که درزهای میان کاشی‌ها و سرامیک در ظاهر با سطح مصالح هم‌تراز شود. ناگفته نماند که خمیر درزگیری همه کاره از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی دچار ساییدگی و ترک خوردگی نمی‌شود. از این رو اگر می‌خواهید بیشتر در مورد خمیر بندکشی و درزگیر ضد آب اطلاعات کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار