کد خبر: ۲۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
در دیدار صمیمی مهندس حیدرنیا با حضرت آیت الله دژکام مطرح شد:
حضرت آیت الله دژکام با تقدیر از عملکرد مهندس حیدرنیا و همکارانشان در پتروشیمی شیراز، بر نقش مهم این شرکت در توسعه اقتصادی استان فارس تأکید کرد.

نوید توسعه، کارآفرینی و تعهد اجتماعی در پتروشیمی شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز ، در دیداری صمیمی، مهندس حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، با حضرت آیت الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس ، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که فضایی گرم و صمیمی داشت، مهندس حیدرنیا به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو در سال جدید پرداخت.

مهندس حیدرنیا در این دیدار ضمن تشریح دستاوردهای پتروشیمی شیراز در سال گذشته، به برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در سال جدید اشاره کرد. وی از جمله این برنامه‌ها به احداث واحد کریستال ملامین، پروژه کیسه زنی، راه‌اندازی سنگ شکن و همچنین پروژه‌های داخلی مجتمع که در حال انجام مطالعات هستند، اشاره کرد.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز با بیان اینکه این پروژه‌ها به توسعه و کارآفرینی و ایجاد اشتغال‌زایی در استان فارس کمک خواهد کرد، اظهار داشت: "مسئولیت‌های اجتماعی همواره مورد توجه مجموعه پتروشیمی شیراز بوده و این شرکت در راستای فقر زدایی و کمک به اقشار محروم جامعه تلاش خواهد کرد."

تقدیر امام جمعه شیراز از خدمات مهندس حیدرنیا

در ادامه این دیدار، حضرت آیت الله دژکام ضمن تشکر از عملکرد و زحماتی که در پتروشیمی شیراز با مدیریت مهندس حیدرنیا صورت گرفته، لوح تقدیری به ایشان اهدا کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به جایگاه پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع استان فارس، گفت: "مدیریت جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی مهندس حیدرنیا و همکارانشان در این شرکت قابل تقدیر است."

وی در ادامه عنوان کرد : پتروشیمی شیراز همواره توانسته در کنار توسعه اقتصادی، به حفظ محیط زیست و ارتقای سطح زندگی مردم منطقه نیز توجه کند.

امیدوارم پتروشیمی شیراز در سال‌های آینده نیز به روند رو به رشد خود ادامه دهد و به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های پتروشیمی کشور تبدیل شود

تبدیل وضعیت 750 نفر و برنامه‌ریزی برای تبدیل وضعیت مابقی کارکنان قراردادی

یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دیدار، تبدیل وضعیت 750 نفر از کارکنان پتروشیمی شیراز به صورت قرارداد مستقیم بود. مهندس حیدرنیا در این خصوص اعلام کرد: "با پیگیری‌های انجام شده، 750 نفر از کارکنان این شرکت به صورت قرارداد مستقیم درآمده‌اند و برنامه‌ریزی شده است که مابقی کارکنان قراردادی نیز در آینده نزدیک تبدیل وضعیت شوند."

صادرات در سایه تحریم‌ها

در بخش دیگری از این دیدار، به موضوع توسعه صادرات پتروشیمی شیراز در شرایط تحریم اشاره شد. مهندس حیدرنیا با بیان اینکه این شرکت توانسته است در شرایط تحریم، روند صادراتی خود را به طور موفق انجام دهد، گفت: "پتروشیمی شیراز در حال حاضر در رده‌های بالای پتروشیمی‌های کشور از نظر تولید قرار دارد و این امر نشان‌دهنده تلاش و همت مجموعه کارکنان این شرکت است."

دیدار مهندس حیدرنیا با آیت الله دژکام، نشان‌دهنده تعامل و همدلی بین صنعت و دین در استان فارس است. تعهد این شرکت به توسعه، کارآفرینی و مسئولیت‌های اجتماعی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای پتروشیمی شیراز و مردم این استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار