کد خبر: ۲۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور:
مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور گفت: تاکنون بالغ بر یک میلیون و 350 هزار نفر سرپرست خانوار تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.
محمدرضارستمی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی هدف از تاسیس این صندوق را حمایت از روستائیان و کشاورزان دانست و تصریح کرد: این صندوق نقش مهمی در راستای حمایت از کشاورزان و عشایر در زمان از کار افتادگی و بازنشستگی برعهده دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر یک میلیون و 350 هزار نفر سرپرست خانوار تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند افزود: کل مشمولین تحت پوشش این صندوق کشور بیش از ۶ میلیون نفر هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه استان خراسان جنوبی رتبه ششم کشور را از حیث افراد تحت پوشش این صندوق دارد گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خراسان جنوبی در بخش عشایر و کشاورزان، این میزان می تواند تا حد زیادی افزایش پیدا کند .

وجه اله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: دولت یازدهم تلاشی جدی و عزمی راسخ برای حل مشکلات عشایر، روستائیان و کشاورزان داشته و دارد.

وی برگزاری همایش روستائیان کشور به ریاست رییس جمهوری را یکی از مهم ترین مصداق‌های این امر برشمرد و تصریح کرد: نام‌گذاری ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از دیگر مواردی است که نشان دهنده دولت توجه جدی به حل مشکلات روستائیان و کشاورزان است.

استاندار خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده در استان در این زمینه پرداخت و افزود: در حال حاضر با پیگیری های به انجام رسیده، مجوز تاسیس دهیاری و ردیف اعتباری مشخص برای تمامی روستاهای مرزی بالای ۲۰ خانوار استان اخذ شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: