کد خبر: ۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:
نظارت در حوزه مسکن توسط سازمان نظام مهندسی و سایر مجموعه‌های مرتبط میزان تلفات و ساخت و سازهای غیر استاندارد را کاهش خواهد داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران؛فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس اسلامی گفت:با ورود دولت به بخش مسکن و سازمان‌های وابسته به ساخت و ساز از نظارت کافی و دقیق برخوردار می شود.
 
وی تصریح کرد: درخصوص مسکن عوامل مختلفی وجود دارد مصالح ساختمانی، پیمانکار، ناظران و سایر عوامل اجرایی می توانند به صورت زنجیره‌‌دار در حرکت بخشی مسکن و ارتقاء کیفیت ساخت موثر باشند.
 
فیروزی خاطر نشان کرد: آسیب هایی که به ساختمان وارد می‌شود بر اساس دلال‌بازی‌های است که ایجاد شده و نبایستی با استفاده از مصالح غیر استاندارد و عدم نظارت حقوق مصرف‌کننده تضعیف شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه استفاده از مصالح غیر استاندارد جرم محسوب می‌شود تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی سازمان وزارت راه و مسکن و شهرسازی، شهرداری‌ها و بسیاری از سیستم‌های بازرسی می‌توانند در این خصوص نقش موثری ایفا کنند.
 
فیروزی با بیان اینکه طرح‌های جدید در وضعیت فعلی مسکن هنوز عملیاتی نشده است اظهار داشت: طرح مسکن اجتماعی در حال برنامه‌ریزی و بررسی است و در حال حاضر اجرایی نشده است.
 
نماینده مردم قمصر یادآور شد: رعایت اصول اساسی و رعایت قوانین و مقررات اجرایی در مکان‌های مختلف متفاوت است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، مسکن ، سازمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار