کد خبر: ۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیوستن دو دستگاه جدید حفاری سنگین خشکی به ناوگان عملیاتی این شرکت خبر داد.
  به گزارش از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، محمدرضا تاکایدی در آستانه سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران افزود: تعداد دکل های فعال حفاری با پیوستن دستگاه های ٩٤ و ٩٥ فتح به ناوگان این شرکت به ٧٥ دستگاه افزایش یافت.
وی گفت: دستگاه حفاری ٩٤ فتح هم اکنون در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در منطقه گچساران مستقر بوده و حفاری یک حلقه چاه اکتشافی را آغاز کرده است.
این مسئول ادامه داد: دستگاه ٩٥ فتح نیز در منطقه نفتی 'کریت' کمپ اهواز مراحل پیش راه اندازی را طی می کند و پس از آماده شدن در روزهای آتی، در چرخه عملیات حفاری قرار خواهد گرفت.
تاکایدی خاطرنشان کرد: تقویت و روزآمدسازی ناوگان حفاری شرکت در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.
به گفته وی، با توسعه ناوگان در این شرکت، حجم کارها نیز افزایش می یابد و متعاقب آن شتاب بخشی در عملیات، بالا بردن راندمان و رعایت استانداردهای لازم در همه ابعاد به ویژه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) مورد انتظار است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: تعداد مدیریت ها در ساختار جدید عملیات حفاری شرکت از چهار مدیریت (یک، ٢ و ٣ خشکی و دریا) به پنج مورد افزایش یافت که مدیریت جدید بر حوزه پروژه های کلید در دست (EPDS)، تمرکز و نظارت دارد.
شرکت ملی حفاری ایران، شرکت خدمات حفاری نفت و گاز ایرانی است که در سال 1979 به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد.
این شرکت هم اکنون با در اختیار داشتن 94 دکل حفاری خشکی و دریایی، ناوگان گسترده ای از ماشین آلات ترابری و پشتیبانی، دستگاه های جانبی حفاری، تجهیزات اسیدکاری، سیمان کاری و لوله گذاری، همچنین سیستم جامع نیروی انسانی، بیش از 90 درصد از خدمات مورد نیاز حفاری را برای شرکت های نفتی ایرانی فراهم می کند.
یکم دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران است.
برچسب ها: حفاري ، نفت ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: