کد خبر: ۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار خبر داد:
صالح آبادی با اعلام اینکه در این هفته شرکت پخش قاسم ایران عرضه اولیه خواهد داشت گفت: ما علاقمندیم بازار سرمایه را در منطقه آزاد کیش توسعه دهیم.
به گزارش تجارت آنلاین به  نقل از باشگاه خبرنگاران؛علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار؛در حال حاضر در منطقه آزاد کیش تالار بورس و اوراق بهادار و همچنین تالار بورس کالا برای داد و ستد مانند تالارهای دیگر نقاط کشور در جریان است.
 
وی در ادامه افزود: کالاهایی که قابلیت صادرات دارند در بورس کالا عرضه می‌شوند.
 
صالح‌آبادی با اشاره به اینکه در ماه‌های اواخر سال گذشته و ماه‌های اوایل سال‌جاری شرکت‌هایی پذیرش شده‌اند اعلام کرد: عرضه اولیه منوط به بازار است و در هفته جاری شاهد یکی از سهام‌ها در فرابورس خواهیم بود که "شرکت پخش قاسم ایران" است.
 
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: ما علاقمندیم بازار سرمایه را در منطقه آزاد کیش توسعه دهیم و همچنین شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی باشیم البته در بین‌المللی کردن بازار سرمایه منطقه آزاد کیش می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.
 
صالح‌آبادی درخصوص برگزاری نمایشگاه‌ بورس،بانک و بیمه بیان کرد: با برگزاری هر چه بیشتر این نمایشگاه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در مباحث مختلف سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.
 
وی افزود: برگزاری این نمایشگا‌ه‌ها موجب می‌شود سرمایه‌گذاران راحت‌تر با دست‌اندرکاران شرکت‌ها و بنگاه‌ها و بازار آشنا شوند و مسائل مختلف را مطرح و به پاسخ سؤالات خود برسند.
 
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه یک سامانه به عنوان تالار مجازی به نشانی www.irvex.ir راه‌اندازی شده است که حدود 300 هزار نفر عضو این سامانه هستند البته به صورت مجازی و با اعتبار فرضی 10 میلیون تومان در بورس مجازی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
 
صالح‌آبادی در ادامه گفت:در این سامانه بسته‌های آموزشی برای افراد در جهت آموزش سرمایه‌گذاری در بورس به صورت رایگان موجود است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: توسعه ، منطقه آزاد ، کیش
نام:
ایمیل:
* نظر: