کد خبر: ۲۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
قائم مقام وزیر نیرو اعلام کرد
قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در 90 سال اخیر 11 مرتبه برای پایان دادن به مشکلات آبی کشور جلسه تشکیل شده که 5 مورد آن هم به مجلس رفته است، گفت: در آینده مصرف آب بیشتر خواهد شد.
ستار محمودی با اشاره به اینکه در آینده مصرف آب بیشتر خواهد شد گفت: در 90 سال اخیر 11 مرتبه برای پایان دادن به مشکلات آبی کشورجلسه تشکیل شده که 5 مورد آن هم به مجلس رفته است.

وی افزود:اما درسال 1369 با تاسیس شرکت‌های آب و فاضلاب، انقلابی در سازماندهی آب و فاضلاب به‌وجود آمد که حاصل آن به زیر پوشش رفتن 99.7 درصد جمعیت شهری ایران از خدمات آب شرب است.

*در آینده مصرف آب بیشتر خواهد شد

محمودی با نگاه به افق 25 ساله صنعت آب وفاضلاب کشور اظهار داشت: در آینده مصرف آب بیشتر خواهد شد، زیرا میزان مصارف شرب و بهداشتی افزایش یافته و میزان مشارکت و ساختار شرکت‌های آبفا هم تغییر خواهد کرد، به همین دلیل سامانه‌های تله‌متری هم یکی از ابزارهای خدمات رسان به مردم است که ما را به سمت رفاه و سلامت و بهداشت و طول عمر مردم هدایت می کند.

وی تاکید کرد: در آینده ابزارهای دیجیتالی جدید جای ابزارهای مکانیکی امروزی را می‌گیرند و اگر سامانه‌های تله متری از ایمنی بالایی برخوردار نباشند، به راحتی مورد حمله پیام‌های اشتباه قرار می گیرند.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: در نقشه راه وزارت نیرو، استان البرز جزو کلان‌شهرهای بزرگ و مهم و حساس است و این استان از لحاظ اهمیت به اندازه تهران است.

وی افزود: در هر مرکز استان باید مراکز پایش و آسایش آب وجود داشته باشد تا قبل و بعد از استقرار این مراکز، میزان آنها و آثارش بر رضایت مردم ارزیابی و سنجیده شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: