کد خبر: ۲۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «علی یزدانی ورزنه» را به سمت مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران معرفی کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (یکشنبه) در مراسمی «علی یزدانی ورزنه» معاون منابع انسانی این وزراتخانه را به عنوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک منصوب و از زحمات «محمدعلی سیدابریشمی» قدردانی کرد. 
به گزارش تارنمای سازمان صنایع کوچک و صنعتی ایران، «محمدرضا نعمت زاده» در این مراسم گفت: رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش است که با خدمت رسانی، فعالیت و ارائه گزارش های مستند قابل لمس خواهد بود. 
نعمت زاده تصمیم گیری صحیح و بموقع را از وظایف اصلی مدیران ارشد برشمرد و گفت: باید با تصمیم گیری بموقع و درست امور را در جهت بهبود وضع پیش ببریم. 
وی پسابرجام را فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور خواند و موضوع مهم پس از برجام را اقتصاد دانست.
وی گفت: همه مجموعه ها باید در فضای پسابرجام به سوی ایجاد فضایی امیدبخش و نشاط آور حرکت کنند. 
نعمت زاده یادآوری کرد: باید موجی ایجاد کنیم تا روند توسعه و پیشرفت مهیا شود و در این راه با تفکر اصولی و سیستماتیک انگیزه بیشتری ایجاد کنیم. 
وزیر صنعت گفت: باید با همکاری مسئولان و مردم و حل مشکل هایی مانند آب، برق، گاز و... در مدت زمان کمتر، موجی از امید در شهرک های صنعتی ایجاد کرد. 
یزدانی ورزنه از آبان 1392 معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت بود. 
وی پیش از این در دولت های اصلاحات، سمت هایی مانند معاون اداری مالی وزارت صنایع و معادن، مشاور وزیر صنایع و معادن در امور استان ها، مدیرعامل سازمان صنایع دستی و معاون اداری و مالی شهرداری تهران را بر عهده داشت. 
به نوشته تارنمای سازمان صنایع کوچک و صنعتی ایران، برخی منابع خبری «محمدرضا فیاض» سفیر ایران در امارات، را گزینه جایگزین یزدانی در معاونت توسعه مدیریت،منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: