کد خبر: ۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
بابهره برداری از16میدان گازی
یک مقام مسئول در شرکت نفت اعلام کرد: چاه ۱۶ میدان گازی شانول منطقه عملیاتی پارسیان با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
همزمان با افزایش تولید گاز طبیعی در مناطق مرکزی ایران به بیش از ۲۲۲ میلیون مترمکعب، با بهره برداری از یک طرح جدید، ظرفیت تولید گاز کشور بار دیگر افزایش یافته است.

غلامحسین منتظری مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت تولید گاز در حوزه زاگرس جنوبی به بیش از ۲۲۲ میلیون متر مکعب در روز افزایش یافته است، گفت: با توجه به تمهیدات عملیاتی انجام شده، مشکلی برای تولید گاز در منطقه زاگرس جنوبی تا پایان زمستان سال جاری وجود ندارد.

علی منتصری مدیر فنی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی هم با بیان اینکه چاه ۱۶ میدان گازی شانول منطقه عملیاتی پارسیان با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: با تلاش متخصصان داخلی، تمامی مراحل آماده‌سازی، عملیات اسیدکاری، مشبک کاری، احیا و پس از نصب تجهیزات سرچاهی در مدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش مهر، در حال حاضر با تولید بیش از ۲۲۲ میلیون مترمکعب گاز در روز در منطقه زاگرس جنوبی تامین کننده بیش از ۳۰ درصد گاز مورد نیاز روزانه کشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: