کد خبر: ۲۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
شرکت های حفاری نفت و گاز مطرح کردند
رئیس انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران از جمله مشکلات جدی صنعت حفاری کشور را کاهش قیمت نفت و پیامدهای ناشی از آن عنوان کرد.
 محمد ایروانی روز دوشنبه در نشست انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران به وضعیت صنعت حفاری در ایران اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش قیت نفت، ریسک حفاری چاه های نفت و گاز افزایش یافته و سرمایه گذاری در این بخش در برخی مناطق زیرسوال رفته است.
وی با بیان اینکه شرکت های حفاری داخلی گرفتار این معضل هستند، تاکید کرد پیامدهای کاهش قیمت نفت بر صنعت حفاری ایران نیز اثر گذاشته است.
رئیس انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) و رفع تحریم ها اشاره کرد و گفت: رفع همه محدودیت های ناشی از تحریم، چند ماهی زمان می برد.
ایروانی افزود: شرکت ملی نفت به دلیل مشکلات مالی، مبلغ بسیار زیادی به پیمانکاران بدهکار است که تاثیر منفی بر اجرای پروژه ها می گذارد.
رئیس انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران به تغییر شرایط فعالیت شرکت های بین المللی در صنعت نفت کشور اشاره کرد و افزود: شکنندگی شرکت های کوچک از تحولات منفی بازار و کاهش قیمت ها افزایش یافته است.
مدیران و نمایندگان شرکت های حفاری نفت و گاز در این نشست، مشکلات و معضلات صنعت حفاری کشور را بررسی و درباره تهدیدها و فرصت های فراهم شده در پساتحریم رایزنی کردند.
در ابتدای این نشست، مجمع عادی انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران برگزار و اعضای هیات مدیره جدید برگزیده شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: