کد خبر: ۲۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی مجرب، با تدبیر و دارای علم و کیاست است.
به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر یکشنبه شب در همایش اصولگرایان کاشان و آران و بیدگل در مسجد صادقیه کاشان اظهار داشت: تمام نامزدهایی را که شورای نگهبان تایید کرده، صلاحیت ورود به مجلس را دارند اما مردم باید اصلح را انتخاب کنند.
وی بیان کرد: نماینده شدن حق نیست، بلکه مانند فرماندار، شهردار و امام جمعه شدن وظیفه و تکلیف است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید ضمن طرفداری از حق با همکاری دولت برای توسعه پیشرفت کشور و آسایش و رفاه مردم گام بردارند.
وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست به دنبال تخریب یکدیگر نباشند چون خلاف قانون و شرع مقدس اسلام است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از اصولگرایان خواست در زمان قانونی تبلیغات از هیچ کوششی برای جمع آوری آرا دریغ نکنند چون ممکن است در واپسین لحظه های اخذ رای، رقبیان حتی با 150 رای از ما جلو بیفتند.
وی همچنین جایگاه مجلس خبرگان رهبری را بسیار رفیع دانست و گفت: امام راحل فرمودند مجلس خبرگان پشتوانه ولایت فقیه است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت فقیه پشتوانه استقلال، رفاه و توسعه کشور است.
وی امنیت و آسایش ایران را از بصیرت، ژرف نگری و تحلیل دقیق و مدیریت بی نظیر رهبرمعظم انقلاب دانست و گفت: خداوند سبحان با تفضل این نعمت بزرگ را به مردم ایران عطا کرده است.
وی گفت: انگلیس، آمریکا و صهیونیست ها می گویند به فلان نامزد رای دهید، اما آنان نمی دانند که انتخابات را مردم انجام می دهند.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اگر آمریکا و انگلیس از نامزدی حمایت می کنند، انتظار آن است که آن فرد رسما این اقدام را محکوم کند.
باهنر گفت:مردم باید بدانند که هر رای آنان در اقتدار نظام اسلامی بسیار مهم و به مثابه شلیک گلوله به طرف دشمن است.
باهنر گفت: اگر فردی ندانست نامزد اصلح چه کسی است، باید با مراجعه به افراد آگاه و مورد اعتماد نسبت به خصوصیات نامزد اصلح تحقیق کند.
وی همچنین محور اساسی این شورا را وحدت دانست و گفت: شورای اصولگرایان با تلاشی یکساله به نتیجه رسید و خیلی ها از جمله رقبا تلاش کردند این وحدت را به هم بزنند، اما موفق نشدند.
عضو ارشد شورای همگرایی اصولگرایان خاطرنشان کرد: مردم باید بفهمند که مجلس چه نیرویی نیاز دارد چون عموم مردم چه رای دهنده و چه رای گیرنده از داخل مجلس خبر ندارند و وقتی نماینده به مجلس راه می یابد، می فهمند که مجلس به چه نیروهایی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: رای دهندگان باید بفهمند که مجلس شورای اسلامی به چه علم و مدیریتی نیاز دارد بعد بر مبنای آن نیاز، فرد اصلح را انتخاب کنند.
باهنر با اشاره به سخنان اخیر مطهری گفت: در غیبت احزاب مسائل تفاهم، اختلاف ها و فاصله های زیادی اتفاق می افتد و هر جریانی تلاش می کند تا حداکثر نیروهایش را دور خودش جمع کند.
وی افزود: این گروه ها برخی اوقات موفق نمی شوند و برخی اوقات نیز در صورت موفقیت با اختلاف و اشکالاتی روبرو می شوند.
باهنر یادآور شد: مطهری نیز درست گفته است که اهل بده بستان با اصلاح طلب ها نیست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد اطلاح طلب ها با وجودی که فکر می کنند، می توانند با دولتی ها یکی شوند، احتمالا نمی توانند یکی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: