کد خبر: ۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
آیین کمپین ملی کاهش تصادفات جاده ای؛
معاون اجرایی رئیس جمهوری، در کمپین ملی کاهش تصادفات جاده ای گفت: شعار اعتدال و تدبیر را باید در جاده های کشور نیز به کار گیریم.
به گزارش تجارت آنلاین ، محمد شریعتمداری روز پنجشنبه در مراسم کمپین ملی کاهش تصادفات جاده ای که با شعار «بی گدار به جاده نزنیم ظریف برانیم» در سالن اجلاس سران تهران در حال برگزاری است از مردم خواست برای کاهش تصادفات رانندگی همکاری کنند.
وی اضافه کرد: اکنون که فعالیت های آقای ظریف به موفقیت رسیده است شعار بی گدار به جاده نزنیم. ظریف برانیم نیز برای کمپین ملی کاهش تصادفات جاده ای شعار مناسبی به نظر می رسد و امیدوارم همه مردم و مسوولان سلامت و امنیت را در اولویت قرار دهند و همه ما بتوانیم به این شعار جامع عمل بپوشانیم.
معاون رئیس جمهوری گفت: با اصلاحات فنی در جاده ها، بهبود خدمات امدادهای پزشکی، اعمال قانون توسط پلیس و بیش از همه آگاهی جامعه می توانیم به این هدف مطلوب برسیم.
وی گفت: شعار «بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم» برای این کمپین بسیار هوشمندانه انتخاب شده است و امیدوارم با همکاری دستگاه های اجرایی مردم و افراد داوطلب این شعار از نوروز امسال محقق شود.
وی افزود: کشور ما با پشت سر گذاشتن تهدیدات خارجی در شرایط مناسبی از نظر استقلال و امنیت قرار دارد، بنابر این لازم است همه ما برای کاهش مخاطرات داخلی همکاری کنیم.
شریعتمداری اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات سال 92 یک تغییر اساسی در کشور به وجود آورد و مردم با حضورشان دولتی را سر کار آوردند که شعارش تدبیر و امید است و توانست طی دو سال بسیاری از شعارهای خود را محقق کند.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: اکنون کشور ما تحریم های ظالمانه دشمنان را سپری کرده است، دو سال پیش مشمول فصل هفتم شورای امنیت بودیم؛ یعنی کشور ما را به عنوان یک تهدید جهانی معرفی می کردند و در آستانه جنگ قرار داشتیم، اما اکنون به همت سرداران سیاست خارجی این مسائل برطرف شده و اعتدال و تدبیر به موفقیت رسیده و
شریعتمداری در جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: من خودم روزگاری جزو شما داوطلبان بودم و معتقدم شما جوانان می توانید با زبان نشاط و جوانی پیام های مناسبی را برای کاهش تصادفات به مردم منتقل کنید.
معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: آمارها نشان می دهد که مجموع تلفات جاده ای کشور در سال های اخیر بیش از میزان شهدای جنگ تحمیلی است و گرچه در سال های اخیر با کاهش چهار درصدی این تلفات در جاده ها مواجه بوده ایم اما همچنان با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
شریعتمداری گفت: امیدوارم با حضور شما جوانان داوطلب در یکهزار پایگاه امداد جاده ای بتوانیم به صورت واقعی شعار بی گدار به جاده نزدیم ظریف برانیم را محقق کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: