کد خبر: ۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
معاون توسعه مدیریت و منابع عفاف استان تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع عفاف استان تهران با بیان اینکه عزام مبلغ در استان تهران در مقایسه با سالهای گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است، گفت: امروز همایش بانوان زینبی و رهروان حضرت زینب (س) در امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛ سید مهدی شرفی از برگزاری همایش بانوان زینبی و رهروان حضرت زینب (س) در دوازدهم محرم خبرداد و اظهارداشت: امروز با تجمع خواهران در امامزاده صالح (ع) این همایش برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع عفاف استان تهران در ادامه افزود: به منظور انجام نیات واقفین در ماه محرم قرارگاه سیدالشهدا تشکیل شد.

وی ادامه داد: مرکز قرارگاه سید الشهدا (ع) در معاونت فرهنگی - اجتماعی اوقاف استان تهران و به ریاست مدیر کل اوقاف تهران شکل گرفته است و برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ایام محرم‌الحرام پیش‌بینی کرده‌اند.

شرفی با بیان اینکه در این قرارگاه 20 بازرس برای رصد امور به طور شبانه روز فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: در همایش بصیرت عاشورایی که ویژه مبلغین بود 600 مبلغ برای ترویج فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا به امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغ در استان تهران در مقایسه با سالهای گذشته رشد 80 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: مراسم لبیک یا حسین در 27 امامزاده استان تهران و همزمان با روز دوم ماه محرم برگزار شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: