کد خبر: ۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
استاندار استان ایسیكول قرقیزستان و هیات تجاری و اقتصادی این استان عصر چهارشنبه از چند واحد بزرگ صنعتی شهرستان سوادكوه در مازندران بازدید كردند.
' آكی یف ' به همراه هیات تجاری و اقتصادی هشت نفره صبح امروز سفر سه روزه خود به مازندران را از شهرستان سوادكوه در این استان شروع كرد.
این گروه تجاری و اقتصادی در نخستین روز از سفر خود به مازندران از شركت فولاد بهمن ،گل وگیاه اوجی آباد و كشتارگاه صنعتی مرغ پرستو در شهرستان سوادكوه دیدن كردند.
نشست با بازرگانان و تجار، بازدید از مركز جامع سرطان ساری ، مركز ناباروری زنان ، ماشین سازی بادله و مجتمع خوراك دام و طیور برنامه دومین روز سفر این هیات تجاری قرقیزی اعلام شده است.
سفر سه روزه هیات تجاری قرقیزستانی روز جمعه پس از نشست با استاندار مازندران و مدیران اقتصادی استان و انعقاد چند تفاهمنامه همكاری به پایان خواهد رسید.
این دومین سفر هیات تجاری قرقیزستان به مازندران است كه در دولت تدبیر و امید و به دعوت استاندار این استان انجام می شود.
استاندار مازندران آبان ماه سال 93 به همراه هیات تجاری این استان به ایسیكول قرقیزستان سفر و 9 قرارداد همكاری را در آن سفر امضاء كر.
میزان مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران با قرقیزستان در سال 93 حدود 45 میلیون دلار بود كه 41 میلیون دلار آن صادرات ایران به آن كشور و چهار میلیون دلار نیز واردات به كشورمان بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار