کد خبر: ۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه شاهد عرضه محصولات هشت تولیدکننده کشور است.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از بورس کالا؛در این روز و در تالار صادراتی، 3 هزار و 500 تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت شازند اراک به قیمت پایه 95 دلار در هر تن عرضه می شود.
 
علاوه بر این 2 هزار و 850 تن انواع قیر شرکت های توسعه نفت هرمزان، صنعت قیر هرمزگان، قیر و عایق جنت آباد، متین ساز فعال و معماران تجارت آفتاب به همراه 400 تن عایق رطوبتی شرکت های پیروز بام گلبهار و پاسارگاد عایق پارس روی تابلوی عرضه می رود.
 
امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، انواع ماده پلیمری و شیمیایی مجتمع های اروند، اصفهان، ایلام، آبادان، بوعلی سینا، پارس، تخت جمشید، تندگویان، خراسان، خوزستان، شازند، شیراز، کارون، کرمانشاه، مهر و پلیمر کرمانشاه راهی تالار معاملات می شود.
 
همچنین، 13 هزار و 300 تن انواع قیر، 12 هزار تن وکیوم باتوم، هشت هزار تن لوب کات سنگین و 600 تن گوگرد کلوخه عرضه می شود.
 
شرکت آلومینیوم المهدی نیز در حالی با یک هزار تن شمش هزارپوندی 99.5، به قیمت پایه 69 هزار و 350 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان دو هزار تن دیگر به این حجم می افزاید. مجتمع آلومینیوم هرمزگان نیز در صورت تقاضا، یکهزار و 400 تن شمش هزارپوندی 99.97 را روی تابلوی عرضه می برد.
 
تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه یکهزار و 700 تن ذرت دانه ای کرمانشاه، یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد و 250 تن قند کارخانه بردسیر کرمان است.
 
امروز و در مجموع، بیش از 80 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: صادرات ، محصولات ، بورس
نام:
ایمیل:
* نظر: