کد خبر: ۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
تعداد 130 میلیون سهم شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور (سهامی عام) در نماد وهور1 رأس ساعت 12:40 دقیقه به قیمت کشف شده با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط (آنلاین)حداکثر 2300 سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران بر خط (آنلاین)، بازگشایی خواهد شد.
 صبح امروز هر سهم "وهور" 1780 ریال در فرابورس ایران قیمت خورد.
به گزارش  فرابورس ایران ، عرضه اولیه سهام شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران چهارشنبه 19 خرداد در بازار اول انجام شد.
بر این اساس،  230 میلیون سهم معادل 10 درصد از کل سهام تابان هور عرضه ‌شد که 100 میلیون از این سهام به فرایند کشف قیمت اختصاص یافت.
تعداد 130 میلیون سهم شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور (سهامی عام) در نماد وهور1 رأس ساعت 12:40 دقیقه به قیمت کشف شده با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط (آنلاین)حداکثر 2300  سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران بر خط (آنلاین)، بازگشایی خواهد شد.همچنین سهم صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری  480 هزار سهم خواهد بود.
شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با 230 میلیارد تومان سرمایه از زیرمجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری امید است که در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلیه طرح‌‌های صنعتی برق و انرژی فعالیت دارد و پیش‌بینی سود هر سهم آن برای سال مالی 95 معادل 269 ریال اعلام شده است.
این شرکت سومین شرکت در صنعت نیروگاهی است که در فرابورس ایران پذیرش شده و پیش از این شرکت‌های برق عسلویه مپنا و تولید نیروی برق دماوند در این گروه وارد فرابورس شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: