کد خبر: ۳۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
نماينده مردم همدان در مجلس:
نماينده مردم همدان در مجلس با تأکيد بر اينکه برخورد با مفاسد اقتصادي مختص دستگاه‌هاي نظارتي نيست، گفت: مجلس از اطلاعات سپاه براي برخورد با مفاسد اقتصادي حمايت مي‌کند.
نماينده مردم همدان در مجلس با تأکيد بر اينکه برخورد با مفاسد اقتصادي مختص دستگاه‌هاي نظارتي نيست، گفت: مجلس از اطلاعات سپاه براي برخورد با مفاسد اقتصادي حمايت مي‌کند.امير خجسته در گفت‌وگو با تسنيم با انتقاد از حقوقهاي نجومي‌که به برخي مديران دولتي پرداخت شده است، گفت: دستگاه‌هاي نظارتي بايد برخورد قاطعي با متخلفان داشته باشند.

وي ضمن تقدير از عملکرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در برخورد با مفاسد اقتصادي و اداري، اظهار کرد: سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط قضايي به نمايندگي از دستگاه قضايي کشور در موارد مختلف ورود مي‌کند که‌امر پسنديده‌اي است.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با تأکيد بر اينکه مجلس از همه دستگاه‌هاي نظارتي، از جمله اطلاعات سپاه پاسداران که با قدرت در برابر مفاسد اقتصادي بايستد، حمايت مي‌کند، گفت: برخورد با مفاسد اقتصادي و مقابله با آنها فقط مختص دستگاه‌هاي نظارتي نيست و همه ارگانها و دستگاه‌ها بايد سيستم خود نظارتي داشته باشند تا از بروز تخلفاتي نظير حقوقهاي نجومي‌جلوگيري شود.

خجسته اضافه کرد: حقوقهاي نجومي‌به طور قطع در شأن نظام اسلامي‌و مردم ايران نيست و دستگاه‌هاي نظارتي بايد به طور جدي با آنها مقابله کرده تا گلوگاه‌هايش شناسايي و بسته شود.وي در پايان خاطرنشان کرد: دولت بايد با متخلفين حقوقهاي نجومي‌برخورد جدي و قاطع داشته باشد تا اعتماد مردم نسبت به مسئولان حفظ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: